środa, 27 marca 2013

APEL !!!

   Hej i żegnam! Postanowiłam zawiesić bloga... na jakiś czas... nie czuję się zbyt dobrze... zdrowie mam ok ale chodzi mi o tam w głowie :) 
Aha! Konkurs dalej trwa! Zawieszam ale to nie znaczy, że nie dokończę konkursu! Oczywiście ogłoszę zwycięzców i wyśle im rozdziały... ale po prostu nie będzie rozdziałów...

Będę wysyłała rozdziały moim betą bo wiem, że kiedyś wrócę... nie odchodzę na zawsze! Wrócę może za miesiąc. Muszę wszystko sobie poukładać. Mam mniej czasu na pisanie... ale jakoś dam radę.  
Więc nie przejmujcie się ;)

Czekajcie... wrócę, wrócę... a to dlatego, iż kocham pisać. Mam nadzieję, że moje bety nagle nie odmówią sprawdzania rozdziałów.

Do niedzieli może wstawię ostatnie rozdziały... 32 Dramione i 1 Lucissy... Po tym dam wielki nagłówek  
"ZAWIESZAM"...
 I już nie dodam rozdziału... serce mi pęka ale nie mam innego wyboru. Muszę to zrobić.

Miśka możesz mi urwać głowę. Mam to gdzieś... czuję pustkę, brak zrozumienia... dobra nie będę tego tu pisała... bo i tak nikt tego nie zrozumie.
No to do zobaczenia moi kochani! :*

Miło było do tej pory Was... hm... czytać Wasze komentarze! Mam nadzieję, że nie odejdziecie i jak wrócę to nadal będę miała dużo czytelników.

Dlaczego Zawieszam?

*Myślałam o tym od dawna ale teraz zdecydowałam, czuję, iż nie dam rady, wszystko się wali,

*Brak czasu,

*Dużo kłótni przez bloga,

*Moja klasa wie o tym, przez co mam nieprzyjemności,

*Kocham Was ale ja już tak nie mogę... nie mogę dodawać notek potajemnie przed mamą... prędzej czy później zabrałaby mi przez to wszystko... komputer... możliwość pisania...

A więc z bólem serca do zobaczenia! :*
Wasza
Dramione

19 komentarzy:

  1. Co!!?? Nie! No proszę Cię! Nie zawieszaj! My tu tak czekamy na rozdziały! Nie rób nam tego! Błagam! Nie!! Zostań! Proszę! Nie odchodź! Chcemy Twego bloga! Proszę! Pisz i wstawiaj rozdziały! Mamą się nie przejmuj, a klasa to debile! Proszę! Błagam na kolanach! Zostań! A już miałam nadzieję, że przeczytam do końca te 2 opowiadania! Jednak się myliłam!
    Proszę wróć za tydzień! Błagam! Nie zawieszaj bloga! Chcę Twego opowiadania! Co ja teraz będę czytać!? No co! Twoja wina, że będzie mi się nudziło :( Nie, no to żart? Nie zawieszaj! Proszę !
    Amelia

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy Ty na głowę upadłaś? W takich momentach urywać Historię? No proszę! Tak jak Amelia... nie odchodź. Zginiemy bez Ciebie! Ja nic innego nie czytam tylko Twego bloga! Mama Ci zabierze kompa? To poproś koleżankę by wstawiła rozdział! Zawsze jakieś rozwiązanie jest. Klasą nie przejmuj się. Może nie potrafią pisac i to z zazdrości? Że Ty umiesz a oni nie? To nie jest koniec świata.
    Błagam wstaw te rozdziały, zostań, pisz! Bez Ciebie ten blog stanie się zakurzony... ryzykujesz, że wielu obserwatorów i czytelników zniknie i nie wróci! Zastanów się. Proszę...
    Ja chcę byś została...
    Lunałka

    OdpowiedzUsuń
  3. Młoda damo! Czy Ty wiesz co piszesz? Chyba nie! Jak możesz tak cudnego bloga zawiesić!? No jak? No się pytam jak!!?? Przemyśl to ! Nie chcę byś zawieszała. Kto będzie tak wspaniale nam pisał?
    Wiesz, że już tęsknie? Przez Cb płaczę !
    :/ Foch!
    Nox

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham tego bloga wiesz? Złamałaś mi serce! Pękło na milion kawałków. Bo... weszłam właśnie zobaczyć czy coś nowego jest a tu dupa! Zawieszenie :( Wiesz jak się teraz czuje? Miałam nadzieję, że nowa notka już się brałam za czytanie a tu... "zawieszam"... jesteś okropna :/ Jak tak można nas traktować? Narzekać a później zawieszać. Mało Ci było nas? Mało?
    Rozumiem. Inni mają więcej czytelników ale czy to znaczy by zawieszać bloga? No pytam się!
    zyczę Ci aby Twoje bety nie wróciły do Ciebie i by już nie sprawdzały Ci rozdziałów.
    Boże, jak tak można człowieka potraktować!? No jak! ;(
    Zraniłaś mnie i to bardzo!
    Oby moje życzenie się spełniło!
    Do widzenia!
    Monka

    OdpowiedzUsuń
  5. Monka,
    Czy ty jesteś normalna czy tylko tak udajesz (nie powiem kogo)
    Wiesz co to szanowanie decyzji? Ja pierdzielę ... Mówi że wróci? Tak. Mówi że ma jakiś problem? Tak. To po co robisz z siebie mądrą osobę którą mi wyrazić swoją 'wyszukaną' opinię?!
    I Sory ale tekst 'jak możesz nas tak traktować?' ?! No wybacz ale tylko ty takie coś napisałas. Co ty ofiarą jetes w tej sytuacji?! Oh... Oczywiście''.
    A co do ciebie, Iriso, wracaj jak najszybciej. Ale poinformuj! //Irytek.
    PS. Żeby mnie tu jako 'obrazy' nie dali... A wezmę anonimowy.

    Hermiona-hogwart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, poinformuję! Każdego poinformuję! Dzięki :*

      Usuń
  6. A żebyś wiedziała, że Ci urwę głowę!! Boże tak wiem na gg tyle razy o tym pisałaś, że zamierzasz zawiesić, ale nie sądziłam, że to wcielisz w życie. Zapamiętaj, że zawsze możesz na mnie liczyć! I masz mi gadać, spamować na fb czy gg tym co Cię gryzie, albo o rożnych wydarzeniach. CIOCIA CYZIA JEST DOSTĘPNA DLA CIEBIE O KAŻDEJ PORZE DNIA I NOCY! Zapamiętaj to i mam nadzieję, że jednak dalej będziesz dodawać rozdziały i że się nie poddasz! Już ja zapewnię Ci dawkę pozytywnej energii.^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt mi nie zapewni pozytywnej energii... jestem wypompowana. Ale mówiłam, że zawieszę! Mówiłam!! Awww!
      Nie będę Cię budzić w nocy! No coś Ty! Nie jestem wredna! Po prostu będę płakać całą noc w poduszkę jak coś. Poduszka to taki pewny przyjaciel wiesz? :3

      Usuń
  7. A ja tam Cię rozumie... Po co się męczyć i robić coś wbrew sobie? Zwłaszcza, że już od dłuższego czasu myślałaś o zawieszeniu. Życzę Ci powodzenia, tak na przyszłość. Pozdrawiam
    Venetiia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co, co, co ? Czy ja dobrze czytam? Zawieszasz?
    Szkoda, ale rozumiem ten ból :3

    OdpowiedzUsuń
  9. OCH NIEEE!! ;C tak mi przykro, że zawieszasz ;cc i przykro mi z powodu Twoich problemów.. Tak super się czytało Twojego bloga.. ach.. :( Mam nadzieję, że powrócisz do pisania (MUSISZ xD)
    Życzę Ci by wszytskie Twoje problemy się rozwiązały i żebyś miała chęci i siłę do powrotu do pisania Pozdrawiam Ciebie ;*
    Bella Lestrange
    PS
    Będe wyczekiwała kiedy przywrócisz bloga i fajnie by bolo gdybyś dała mi o tym znać ;)
    Ach.. jak mi smutno ;cc

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie! Obawiałam się końca bloga a to jest jeszcze gorsze niż "EPILOG". Serio! Bo ile razy będę musiała wejść i czatowac na to, że napiszesz, iż wróciłaś!
    Ach, obyś szybko wróciła! ;)
    I nie przejmuj się tymi komami negatywnymi, że ich ranisz (Monka) Bo to nie prawda :d
    Ja np. Ciebie rozumiem! I szanuję Twą decyzję chodź i tak mi nie pasuje bo wolałabym, żebyś pisała!
    Obyś szybko odzyskała to co Ci skradziono! :)
    Pozdrawiam
    Moniq

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że zawieszasz! Wiedz, iż ja nie odejdę od czytania tego bloga!
    Będę czekała aż wrócisz! Nie poddam się!
    A co do Bet, to mam nadzieję, iż Cię nie opuszczą bo znalazłaś je na prawdę super! Och... jakże się cieszę, iż postarasz się te 2 ostatni rozdziały dodać!
    Mam nadzieję, że nie urwiesz ich w momentach, gdzie każdy chce więcej ale Ty zawiesiłaś więc długo się nie dowiedzą o co chodzi! Ach, kocham Cię za to, iż umiesz trzymać w napięciu, wiesz?
    Dziękuję za informację o Apelu inaczej bym weszła później i zrobiła wielkie gały typu "O.o" Jak niepełnosprawny i krzyknęła WTF??
    No więc mała, trzymaj się...
    wróć do Nas szybko, oby już nie było tych problemów... ja wiem, że rok szkolny się kończy i takie tam ale... na pisanie i rozwijanie się w tym w czym jest się dobrym też trzeba mieć czas! ;)
    Ale się rozpisałam!
    No cóż.
    Życzę by Miśka(?) Nie urwała Ci głowy, byś nie czuła się pusta ale pełna weny, miłości i ciepła... i czego jeszcze... ach, by klasa stała się normalna i mama nie zabrała kompa!
    czekam na rozdziały i na odwieszenie bloga (z resztą jak każdy)
    Pozdrawiam,
    Noris

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogę się założyć, że za 2 tygodnie wrócisz... każdy wraca do nas !
    Wiesz, my to takie miśki słodkie! Kochamy Cię za to, że nam piszesz... mnie to nie nudzi i nigdy się nie znudzi! Ach, ale na prawdę szkoda, iż zawieszasz w takim momencie opowiadania. Ale skoro myślałaś nad tym długo to nic mi nie zostaje jak tylko czekać aż odwiesisz i wstawisz rozdziały!
    Mam nadzieję, że w tym tygodniu 32 i 1 Lucissy i Dramione wstawisz!
    Bardzo by Nas to cieszyło! :)
    Kochana, dużo, dużo, dużo, dużo weny!
    Nie martw się!
    Mam nadzieję, iż nikt Cię nie opuści!
    Jesteś wspaniałą pisarką, masz wyobraźnię, pomysły! To się liczy!
    Nie poddawaj się!
    Idź dalej i wracaj
    :)
    Pozdrawiam,
    Panna w Bieli

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm... no to źle ! :/ Szkoda, że zawieszasz... rozumiem i szanuję Twoją decyzję!
    Wiedz, że mnie nie stracisz, iż bedę tu i czekała na Twój rozdział! Kocham tego bloga, to co robisz i co piszesz!

    Doonbra, nie rozpraszam się :d
    Myśle, że za niedługo wrócisz!
    Już tęsknię za Twoim pisaniem!
    Pozdrawiam
    Buu

    OdpowiedzUsuń
  14. Przykro :( Ale rozumiem i będę czekać aż wrócisz:)
    Trzymaj się :*

    PS: Wracaj do nas szybko, bo już tęsknimy :)!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Och, jaka szkoda! A myślałam, że będę czytać w Wielkanoc ^^ No cóż. Mówi się trudno i żyje się dalej!
    Mam nadzieję, że szybko wrócisz!
    Pozdrawiam
    Luna

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, przesyłam Ci pozytywną energię ;*

    OdpowiedzUsuń