niedziela, 24 marca 2013

Prolog


Hej Wam? Znowu? Tak! Bo od dziś będę pisała Lucissę. Lucjusz + Narcyza! Uważam, że ta para jest świetna! A więc miłego czytania i piszcie co myślicie! 
   Chciałabym podziękować mojej bacie... innej. Nie Cyzia14. Ona sprawdza Dramione...Stacy Malfoy sprawdza mi Lucisse! Dzięki Ci kochana ;* Prowadzi też bloga... jest z boku w biblioteczce mojej ;) Oto adres:
Miłego czytania ;)

***

   Młoda kobieta o ciemnych oczach i jasnych włosach trzymała za rękę pewnego wysokiego, przystojnego blondyna. W jej oczach można było zobaczyć lęk i złość. Natomiast blondyn był opanowany. Obydwoje byli elegancko ubrani. Mężczyzna zadzwonił do drzwi.
-Nie rozumiem, jak ktoś może mieszkać w takiej ruderze Lucjuszu! - szepnęła mu do ucha Narcyza Black.
-Kochanie, to tylko Severus... nie jego wina, że rodzice nie chcą z nim mieszkać.
Po chwili drzwi się otworzyły. W progu stał czarnowłosy mężczyzna o ciemnych oczach. Włosy miał tłuste i krótkie. Ubrany był cały na czarno. Wpuścił ich do środka. Zanim zamknął drzwi rozejrzał się czy nikogo innego jeszcze nie ma.
W salonie panował półmrok. Cyzia usiadła na sofie a koło niej Lucjusz. Była spięta co nie uszło uwadze jej narzeczonemu. Niepewnie dotknął jej kolana i dodał otuchy. Gdy Snape się zjawił był lekko poirytowany. Zrzucił szatę i usiadł wygodnie w fotelu. Każdemu nalał szklankę ognistej. Przyglądał się młodej parze uważnie.
-Co was do mnie sprowadza? - spytał po chwili.
-Severusie, przyjacielu – zaczął Pan Malfoy – Narcyza i ja pobieramy się i chcemy byś uczynił nam ten zaszczyt i... był na ślubie.
Severusa zatkało. Wiedział, że są razem ale sądził, iż wezmą ślub koło trzydziestki. Nie miał ochoty na balowanie... nie jak stracił teraz na stałe Lily. Ale jakże mógł odmówić tej słodkiej parze.
-Dobrze, zjawię się... zaproszenie możecie mi przesłać sową... a ten ślub bo Cyzia w ciąży czy...
-Nie, nie, skądże... ja w ciąży? Severusie... proszę cię... na to przyjdzie czas jeśli Lucjusz będzie chciał... i ja. A więc się zjawisz tak? Ach, i przykro nam z powodu Lily Evans... ym... teraz Potter... ona nie była ciebie warta Severusie... pochodziła z mugolskiej rodziny...
-To dobrze, że nie jesteś w ciąży... a o Lily nie mówmy bo tylko rozdrapuje sobie ból w sercu... a więc czekam na zaproszenie. - upił łyk Ognistej.
  Młoda para narzeczonych wstała i podziękowała za gościnę Snape'owi. Wyszli na dwór i teleportowali się do Malfoy Manor. Pani Black usiadła na ciemnej kanapie i westchnęła. To było dla niej męczące... Lucjusz nie przejął się Cyzią tylko poszedł na górę.
  Cyzia siedziała tak sama na dole i nie wiedziała co robić. Przyglądała się obrazom, które wisiały przed nią. Większość spała. Jakiś pradziadek Lucjusza śmiał się z innego jego dziadka. Jakie to zabawne, naprawdę.. jak tak można się nabijać ze zmarłego i to jeszcze dziadka?- pomyślała. Młoda kobieta wstała i nalała sobie wody. Źle się czuła. Miała straszne mdłości. Chciało jej się zwymiotować. Po chwili wsłuchała się w cisze, która ogarnęła dom. Była taka cudowna. Muzyka dla jej uszu... Nagle coś lub ktoś przerwał tą ciszę. Usłyszała jakiś stłumiony obcy głos... kobiecy głos. Dochodził z góry. Pewnie Lucjusz rozmawiał z koleżanką na temat ślubu i ją zapraszał. Poszła na górę do sypialni by się upewnić, ale tam zobaczyła swojego narzeczonego, który rozbiera jakąś kobietę. Zraniło ją to bardzo. To był cios prosto w serce. Miała łzy w oczach. Jak on mógł jej to coś zrobić przed ślubem? Czy ona mu nie wystarczała? A to, że odkładała seks na noc poślubną to tylko dlatego, iż nie chciała przedwczesnej ciąży. Odwróciła się na pięcie i płacząc zbiegła na dół...
Nie chciała go widzieć, nie chciała go słuchać, nie chciała go znać. Machnęła ręką i jej rzeczy stały przed nią. Po chwili pojawił się Lucjusz.
-Cyziu, wysłuchaj mnie... to nie tak jak...
-Myślę? Wiem, wiem co widziałam Malfoy... wiem co robiłeś... jak na nią patrzyłeś... myślałam, że się zmieniłeś, że zmądrzałeś.... za niedługo miał być nasz ślub a ty takie numerki odstawiasz na boku... owszem, seks chciałam w nocy poślubnej... ale raz ci uległam i zrobiliśmy to... poszłam ci na rękę, a ty nie potrafisz wytrzymać. Sam popsułeś nasz związek, nie licz na przebaczenie... bo... zraniłeś mnie i to bardzo głęboko. Żegnaj Lucjuszu – Po jej policzku spłynęła łza. Chwyciła mocno walizkę i teleportowała się gdzieś, gdzie Lucjusz jej nie znajdzie.
  Blondyn wygonił kuszącą kobietę z Malfoy Manor. Chciał być teraz sam... sam ze swoja porażką i ze swoimi myślami. Chciał ją przeprosić, wszystko wytłumaczyć ale... nawet nie wiedział gdzie jest... nawet gdyby ją znalazł to i tak nie chciałaby go słuchać. Skrył twarz w dłoniach i zaczął płakać jak małe dziecko... 

34 komentarze:

  1. Och, świetne! Czekam na 1 rozdział. Ciekawie się zapowiada!
    Lunałka

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog Lucissy! Mmm.... kocham ją! Mało osób o tym pisze! A Tobie świetnie to wychodzi! Och... czekam na 1 rozdział! Pisz szybciutko! Pozdrawiam
    Noris

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja!!! Kocham cię ! ;* Kocham Lucjusza i Narcyzę a Ty o nich chcesz pisać! Kocham, kocham, kocham! Tak mocno Cie kocham! Och... jak ja Ci się odwdzięczę za to opowiadanie? Boże... kochana. Świetnie piszesz! Czekam na 1 rozdział... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Czekam na dalsze losy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prolog! Zapowiada się ciekawie! Czekam na 1 rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, świetne, świetne! Tylko gratulować za pomysłowość! ;) Czekam na 1 rozdział. Ciekawie się zaczyna :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Lucissa! *.* Jaram się nią bardziej niż Dramione! A Ty piszesz świetnie ! Prolog jest świetny! Podoba mi się styl pisania. Zastrzeżenia? Brak! Och, dodaj szybko rozdział 1 bo aż mnie ciekawość zżera co też tam napisałaś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany! Czy ja śnię? Porąbało Ciebie? Czemu piszesz Lucisse? Dramione lepsze!! Nienawidzę Narcyzy i Lucjusza! Aww... pedały z nich! Ona ma skunksa na głowie a on włosy dziewczyny! Weź dziewczyno jak możesz ich lubić? Blee... brzydale! Proszę Cię! Dramione lepiej Ci wychodzi!
    Monka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie porąbało mnie. Piszę bo ich lubię. Lucjusz i Cyzia to... bardzo ciekawe postacie. Nie są tacy jak na filmie... J.K. Rowling nie mówi o nich źle... kiedy Voldemorta nie było byli inni... mili, uczciwi... Cyzia nie ma skunksa. Czarny - przynależność do rodu Black'ów a blond do Malfoy'ów. Może i lepiej wychodzi ale mi się już znudziło. Pozwól, że ja zadecyduję o czym będę pisała a nie Ty. Dobrze? Jak Ci się nie podoba to nie czytaj tego. Proste? Proste :3
      Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Bardzo ciekawie napisane i pomysł także. Fajnie się zapowiada. Nic innego jak życzyc weny ! :*
    Kla

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz ciekawe pomysły dziewczyno!
    Talent, pomysły... tylko to się liczy!
    czekam na kolejny rozdział Dramione i rozdział Lucissy! Pospiesz się!
    Nox

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach myślałam, że Twój rozdział choć trochę mnie pocieszy... ale jednak nie ;c Przepraszam, że dopiero teraz przeczytałam, ale nie miałam na nic siły, chęci i ochoty...i nadal nie mam. Miałam teraz podobne zdarzenie do Twojej przyjaciółki Cyzi14. Co za ironia losu..
    A co do rozdziału: świetny jak zawsze ;* nie mogę się doczekać NN, mam nadzieję że Lucjusz i Cyzia się pogodzą.. To może by mi choć na chwilkę poprawiło nastrój
    Pozdrawiam i życzę duuużo weny;*
    Bella Letrange

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi ;( [*]
      Wiesz, to będzie jak skończą szkołę. Bo zaczynam od szkoły ;p I wtedy może coś się między nimi stanie :D

      Usuń
  12. Cześć. Postanowiłam zajrzeć i skomentować.
    Może na początek powiem, że lepiej by było gdybyś ustawiła tą samą czcionkę w prologu, nie trzy inne. Radziłabym też używać akapitów, estetyczniej wygląda.
    Co do fabuły na razie się nie wypowiem, bo jest stanowczo za mało by stwierdzić jakikolwiek wniosek. Jednak mam zastrzeżenia.
    Cyzia i Lucjusz wrócili do Dworu Malfoyów. Cyzia sobie siedziała, a Lucjusz poszedł na górę. Skąd tam się wzięła inna kobieta u niego? Gdyby weszła, Narcyza by ją usłyszała.
    Będę zaglądać wcześniej, z tego powodu, że rzadko mi się zdarza czytać o takiej tematyce.
    Pozdrawiam i życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, ale miałam problemy z Blogspotem i ciagle zmieniał mi czcionkę na inną :/ Ale już to zmieniałam.
      Tak siedziała na dole a on poszedł do góry. Wiesz mogła już tam na niego czekać albo jest też takie coś jak teleportacja. Tak? Nie musiała wejść przez drzwi!
      Dziękuję, ale nie rozumiem. "Będę zaglądać wcześniej" ?

      Usuń
    2. Zaglądać wcześniej, o czy innym myślałam, zwykła pomyłka.

      Usuń
    3. Zaglądać częściej! O to chodziło, czasami jestem roztargniona.

      Usuń
  13. Yyy... szczerze? Nie pisz tego, prosze Cię! Nie wychodzi Ci to najlepiej! Pisz dramione. Bo zapewne skupisz się na Lucissie a nie na Draco + Miona!
    Aww... Ona to borsuk, tchórz, brzydula... on jest brzydki, baba i... ma laskę jak starzec. Weź! Nie pasują do siebie!
    Pozdrawiam,
    Plum

    OdpowiedzUsuń
  14. Super prolog! Aż się nie mogę doczekać początku ich miłości! Szybko dodaj 1 rozdział! No ale nie zapominaj o Dramione :d

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej weszłam tu przez przypadek i proszę Cię o jedno. Nie podejmuj się pisania tematu w którym nie jesteś dobra. Wychodzi Ci dobrze Dramione to pisz Dramione, bo z Narcyzą i Lucjuszem kiepsko jak na razie.

    OdpowiedzUsuń
  16. No jak na prolog o Lucissie to nawet spoko. Hah widzę, że u nich też będzie trudna droga od Nienawiści i Miłości.
    Czekam na pierwszy rozdział. :)
    Pozdrawiam Cyzia14.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się ciekawie.
    No nic, czekam na rozdział pierwszy,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny szablon! *o*
    Prolog aż zachęca! Czekam na rozdizał 1

    OdpowiedzUsuń
  19. Och, urocze i smutne... bez obrazy ale się śmiałam pod koniec ! Płakać jak małe dziecko ! :3 Urocze! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny ! czekam na pierwszy rozdział!
    A i szablon śliczny! Taki ... wybuchowy :p

    OdpowiedzUsuń
  22. No, no, no... widzę, że wzięłaś się za pisanie czegoś innego niż Dramione! I dobrze! trzeba się rozwijać a ty to robisz! Cieszy mnie to bardzo!
    Czekam na 1 rozdział
    Noxi

    OdpowiedzUsuń
  23. Zachęcający!
    Czekam na 1 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No ciekawe! Aż czekam na 1 rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny! Ciarki po mnie łażą! Czekam na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń