czwartek, 31 stycznia 2013

Rozdział 24


Napisałam ten rozdział w końcu ! Dedykuje go Elizabeth. Szczerze to jestem zadowolona z niego ... Miłego czytania aha i dzięki za aż 83 komentarze ! Sorry za błędy xd
Pozdrawiam
Dramione

- Severusie co z nią jest !?- Zapytał zasmucony chłopak.
-Małe są szanse, że ... Że to będzie dawna Hermiona. Nic nie pamięta. Mało tego... Ona, ona boi się ludzi.
Draco nie mógł. Uwierzyć. Chciał teraz iść do Cho i ją zamordować. Złość w nim niemalże kipiała... Był wściekły, wściekły, ze jej nie dopilnowal.
-Draco słuchasz mnie? - spytał nagle Lucjusz. Chłopak jednak był tak zamyślony, że ojciec musiał go szturchnąc- synu słyszysz?
-Ee... Mówiłeś coś Ojcze?
-tak. Nie poddawaj się. Badź silny. Kochasz ją?
-Tak.
-To udowodnij jej, że ci zależy, że potrafisz przełamać rozpacz. Udowodnij jej, iż nigdy jej nie opuścisz...
-Nic nie obiecuje.
-Ja to rozumiem. Nikt z nas nie zdziała cudów.
 Draco nic nie powiedział. Ciemnym korytarzem ruszył ku pokojowi w którym była jego ukochana. Wspominał sobie jak to było gdy się nienawidzili. Zanim połączyla ich miłosc.
A wszystko to zaczęło się w 1 klasie. Jak to szybko minęlo. Ile razy ja skrzywdzil. Ile razy przez niego musiala plakac. Draco uwazal, iz dziewczyna nie jest lepsza. W 3 klasie grozila mu. Ta mala tygrysica dawala w kosc. W takich rozmysleniach doszedl do drzwi ktore dzielily go od Grenger. Lekko je uchlil. Zobaczył mała postac siedzącą na łózku. Cicho wszedł i zamknął drzwi. Miona natychmiast rzuciła się w kąt.
-Ciii, malutka. Nie bój się. To ja Draco. - uspokajał ją ale to nie dawało żadnych efektów. Dziewczyna wydala z siebie dziwny odglos. Chlopak sie nie poddal i podszedl do niej. Byla w kacie wiec nie miala gdzie uciec. Chwile z nia posiedzial. Uspokajal. Przyzwyczaila sie do niego. Nie pamietala go.. Draco chcial plakac ale nie mogl. Obiecal sobie, iz nie bedzie tego robil. Przytulil ja i zaczął jej opowiadać wszystkie lata nauki. Dziewczyna sluchala w wielkim skupieniu. Kiedy skonczyl chcial ja pocalowac lecz ona tylko go ugryzla w jezyk.
-Ał! A to za co?
-Nie znam cię ! Precz mi stąd ! - warknęła. Malfoy spojrzał na nią pytająco ale zobaczywszy jej wzrok posłusznie wyszedł. Zamknąl drzwi i usiadł przy ścianie. Głowę schował między nogi i  zaczął szlochać.

***
Hermiona po opowiedzianej historii miala przeblyski pewnych chwil. Nie wiedziała czy to sa obrazki z wyobraźni czy wspomnienia. Nagle jej się przypomniało kim jest i to kto jest jej wrogiem. Nienawidziła Malfoya.
-Dobrze, że go ugryzłam - szepnęła sama do siebie.
Powoli wszystkie wspomnienia z Draconem powróciły. Te złe wspomnienia. Dobre gdzieś znikły, jakby ich w ogole nie bylo.
-Szlama, szlama, glupia, bezuzyteczna szlama.. Powiadasz tak? To ja ci pokarzę jaka szlamą jestem. - powiedziała sama do siebie.
Rozejrzała się po pokoju. Meble były jej nie znane. Ubrania też nie były jej. Wyjrzała przez okno. Na tabliczce widniał napis "Malfoy Manor"
Miona zlękła się. I to nie na żarty. Była w domu swojego odwiecznego wroga. Wiedziała, iż tu nie ma żadnych szans na wygraną. Musi czekać.  Usiadła na łóżku i wbiła wzrok w ściane. Chwilę później uświadomiła sobie, iż nie ma się czego bać. Ona też jest człowiekiem. Śmiało otworzyła drzwi. Zobaczyła, że Draco wstaje. Zmierzyła go wzrokiem i mineła.
-Miona czekaj ! - wołał za nią. -Kochanie...
-Stul pysk Malfoy !
-O co ci chodzi?
-Myślisz, że jestem głupia? Mylisz się. Zemszczę się za to, że mnie skrzywdziłeś. Jesteś dupkiem.... Ja gdybym była facetem nigdy bym nie wywała dziewczyny od szlam i tego typu ! A to, że jesteś arystokratą i bogatym lalusiem nie oznacza, że ci wszystko wolno !
-Hermiono, ale ... - Nie dokończył bo na jej ramieniu spoczęła dłoń Severusa.
-Draconie, z tego co słyszałem to Grenger przypomniała sobie złe chwile z tobą. Czyli kłótnie i wyzwiska szkolne. Wydaje mi się, że musisz to jakoś przeżyć .
-Dzięki za radę.
Hermiona wyrwała się czarnowłosemu mężczyźnie i ruszyła ku kuchni. Po drodze spotkała Narcyzę. Przywitała ją miło.
-Hermiono i jak się czujesz ?
-Dobrze. Szkoda tylko, iż ten zadupiały arystokratyczny Malfoy mówi do mnie Miona i Kochanie. Kurde mole ! No ! Najchętniej bym takiemu dała w pysk. A co . Niech nie pozwala sobie na Bóg wie co. To, że jestem u niego w domu nic nie znaczy. A na pewno ta sytuacja nie daje mu pozwolenia na takie slownictwo. Ja siebie szanuję i wiem kogo jestem warta i czego. A takie traktowanie jest poniżej mojej godności.
Narcyze zamurowało. Nigdy by się nie spodziewała po niej takich słów. Wiedziała, iż jest pyskata ale nie sądziła, że aż tak . . .

67 komentarzy:

  1. Superr ! Ten tekst powala z nóg
    -Dobrze. Szkoda tylko, iż ten zadupiały arystokratyczny Malfoy mówi do mnie Miona i Kochanie. Kurde mole ! No ! Najchętniej bym takiemu dała w pysk. A co . Niech nie pozwala sobie na Bóg wie co. To, że jestem u niego w domu nic nie znaczy. A na pewno ta sytuacja nie daje mu pozwolenia na takie slownictwo. Ja siebie szanuję i wiem kogo jestem warta i czego. A takie traktowanie jest poniżej mojej godności.
    Narcyze zamurowało. Nigdy by się nie spodziewała po niej takich słów. Wiedziała, iż jest pyskata ale nie sądziła, że aż tak . . .

    Haha... juz sobie wyobrazam mine Cyzi xd
    Notka super db, ze pamiec powraca

    OdpowiedzUsuń
  2. Huhu rozdział :> super. Db ze pamiec jej wraca, zle ze zle wspomnienia ;) ale przezyjemy !
    Aśka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo... hermionka pyskuje. I to mi sie podoba. Swietnie to wymyslilas ! Czekam na nn
    :-)
    Aguś

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne. Zdziwiona jestem tak naglym obrotem spraw

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale, az nwm co pisac xd
    Naaatuuu

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe. Czekam na więcej !

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi sie xdd

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahahahaha... Ach moja kochana Cyzia... chciała być miła a tu takie coś. :D
    Żal mi Dracona... :(
    Ogólnie rozdział świetny... cóż więcej mogę napisać podobało mi się. :)
    Weny :*
    Pozdrawiam Cyzia14

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciala bronic syna i dlatego powstrzymala sie od uwag

      Usuń
  9. Pisz dalej ! Aww

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny rozdział.! Czekam na więcej ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuuudne ! Kiedy nowa notka ? Nie mogę się doczekać ! Ciekawa jestem następnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na więcej !

    OdpowiedzUsuń
  13. oo ... Already the next chapter! I am glad that Mione regained his memory in part. I like scary. I am curious about the next chapter! Congratulations idea! Poor Narcissus. Hermione wished her well and only odpyskowała. Well, life! It does not change. I've noticed that often you write as it is in real life :) But this is not a flaw and advantage! :)
    Regards
    Elizabeth
    P.S. Thanks for your dedication! *

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie piszesz. Tak trzymaj ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekałam długo i się doczekałam. Kiedy nn ?

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne ! :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cuudne ! czekam na więcej ! :) Cieszę się, że Miona powoli coś zaczyna jarzyć ! T.T

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam z niecierpliwością na więcej ! <3 Notka zajebista ! Nie mogę sie doczekać aż się dowiem co dalej z nimi ! Biedna Cyzia !<3 :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ej... W takim momencie ? Super notka ! Czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  21. Cyzia... jaka ona biedna ! :( Szkoda mi jej ... ! Cyzia14 ma rację w 100% ! :D Nie żeby coś ale czekam na nn bo niecierpliwię się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne :-)
    Czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  23. Boze cuuudne ! I to nie ma byc tak, ze nic nie pamieta . Db ze chodz cos

    OdpowiedzUsuń
  24. Do wyjca
    Nie zawieszaj bo chyba cyzie14 znalazlas
    Do notki zajebista ! Cyzi mina musi byc wystrzalowa. Czekam na wiecej.

    OdpowiedzUsuń
  25. Db jest ! I tak trzymaj ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zwykle świetne :) Jestem bardzo ciekawa, co teraz zrobi Draco. Z niecierpliwością wyczekuję nowej notki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam twój styl pisania. Rozdział cudowny jak zawsze :)z nieciepliwością czekam na kolejną notkę, mam nadzieję że wena Cię nie opuści

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialnie, cudownie świetna kontynuacja! Ja poproszę ładnie o następny rozdział szybko :)


    Agfa

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy28 stycznia 2013 22:14
    KOCHAM TO OPOWIADANIE! Na każdy rozdział czekam z utęsknieniem. Wchodzę przynajmniej raz dziennie żeby sprawdzić czy jest. Nurtuje mnie cały czas pytanie, co będzie dalej. Jak już przeczytam jeden rozdział, to po prostu nie mogę wytrzymać, czekając na kolejny. Jedno z najlepszych odpowiadań jakie czytałam. Uwielbiam Twój styl, temat historii i w ogóle wszystko. Musisz częściej dodawać, każdy tylko czeka aby czytać dalej! Nie przerywaj pisania, opowiadanie jest wspaniałe! Życzę weny i czasu, abyś częściej dodawała rozdział! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak! Tak! Tak! Na to czekałam! Cieszę się że Twoja wena nabrała tempa. Notka super, zniecierpliwiona czekam na rozwój wydarzeń!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Aah...już się nie mogłam doczekać, nie masz pojęcia ile razy wchodziłam tutaj, aby zobaczyć czy jest coś nowego :) Boję się, że zbliżamy się do końca :( Jednak, mimo to uwielbiam Twój styl pisania i tą historię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspolczuje ze tyle czekalas ... Nie moja wina a weny !

      Usuń
  32. Jejku, mam nadzieję, że nie planujesz jeszcze zakończyć tego opowiadania:(

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zawsze wspaniały rozdział :)
    Czekam z niecierpliwością na następny.
    Dodaj jak najszybciej, proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten rozdział jest niesamowity! Nie wiedziałam, czy chcę dojść do jego końca, czy czytać w nieskończoność. Niesamowity obrót sprawy. Aż nie mogę się doczekać, jaka będzie tego kontynuacja. Dlatego czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy.
    Pozdrawiam serdecznie, Alicee. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam cię, no uwielbiam!! Najlepsze opowiadanie na świecie! Szkoda jednak, że taki krótki rozdział. Mam nadzieję, że następny będzie dłuższy. Nie mogę się doczekać!!!! Życzę weny, zdrowia i wszystkiegooooo! :*

    - AGS

    OdpowiedzUsuń
  36. Weee krotka notka ! :,(

    OdpowiedzUsuń
  37. Czekam na wiecej xd

    OdpowiedzUsuń
  38. SKOŃCZYĆ W TAKIM MOMENCIE? POWINNO BYĆ KARANE CRUCIATUSEM!!! ale rozdział był zajefajny, kocham cie za tego bloga ale nienawidzę ze skończyłaś w tym momencie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Szkoda, że urwałaś w takim momencie ;] Mam nadzieję, że mimo wszystko Draco i Hermi się zejdą :D Czekam na nową notkę :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Rozdział jest świetny, chociaż nigdy bym się nie spodziewała takiego obrotu spraw. Ale to jeszcze bardziej mi się podoba, bo w końcu naprawdę zobaczę jak bardzo Malfoyowi zależy na Hermionie. ♥ Możesz mi wyjawić tylko jedno? Nie skrzywdzisz Hermiony? Nie rób jej tego proszę cię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie obiecuje. Moge tyle obiecac, ze krum z cho jej nie tkna

      Usuń
  41. Oczywiście notka fantastyczna.
    I szczerze to coś przeczuwałam ,że się ehe... zbliżą ;>

    Ale wiesz co jest najgorsze ?
    ŻE URWAŁAŚ W TAKIM MOMENCIE!o_O
    NO NA PRAWDĘ LEPIEJ TRAFIĆ NIE MOGŁAŚ !
    JA OSZALEJE NORMALNIE!
    TAKI MOMENT!

    Nie no, dobijasz dziewczyno

    W każdym razie CZEEEEEEKKKKKKAAAAAMMMM!
    Na nowy rozdział oczywiście.
    Nie no w takim momencie urwać !
    Toż to zniewaga i ... powinni za to karać!

    Pozdrawiam,
    Aga ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee. Nie powinni karac xd milo mi, iz sie podoba

      Usuń
  42. oh. Chapter lovely as always! I look forward to the next. Narcissa's face probably came in Hermione! Sorry, but it's good that slowly recovers memory. I am glad that so quickly :-) Remember that part for me now.
    Sub

    OdpowiedzUsuń
  43. Ochhhh.... cudneeee !

    OdpowiedzUsuń
  44. Kiedy nn ? Bo musze sie nastawic psychicznie

    OdpowiedzUsuń
  45. Chce jeszcze ! ;(

    OdpowiedzUsuń
  46. Swietny rozdział i... i Cyzia

    OdpowiedzUsuń
  47. Cuuudne .! Czekam na więcej ! Szybko dodaj ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Chce wiecej xd

    OdpowiedzUsuń
  49. Jezu, cos pamieta :-). Jak dobrze. Kamien z serca ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kiedy nn ? Nie moge sie doczekac. Twoje opowiadanie jest z kazdym rozdzialem fajniesze !

    OdpowiedzUsuń
  51. land-of-grafic.blogspot.com - zapraszam do pobrania swojego zamówienia na szablon! Jest już gotowe. W razie pytań, lub komplikacji, pisz ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń