sobota, 2 lutego 2013

Rozdział 25

No i mamy! Dziękuję Cyzi14 za to, że jest moją Betą ! ;* Świetnie to poprawiłaś ! :) Dedykuję Ten rozdział Sun. Myslę, iż się spodoba. Kolejny rozdział powinien się ukazać w następną sobotę ;) Wiem, że krótki. Przepraszam was za to :D

Pozdrawiam

Dramione

***

Hermiona obserwowała z zaciekawieniem Cyzię.  Nie mogła zrozumieć,  dlaczego nadal jej nie odpowiedziała. "Czyżbym powiedziała coś złego?" pytała siebie w myślach. W końcu postanowiła odezwać się po raz drugi.

-Przepraszam,  czy powiedziałam coś nie tak?

-Co? ee...nie tylko zdziwiło mnie to co mówisz. Mój syn nigdy do nikogo nie powiedział  „Kochanie” -skłamała starsza  kobieta lekko zaszokowana. Miona wzruszyła ramionami i poszła w stronę kuchni.

***

Draco wiedział, że jeśli zacznie się podlizywać Hermionie to nic z tego nie wyjdzie. Musi czekać… lecz nie miał cierpliwości. To była jego wada… Brak cierpliwości do drugiej osoby.

-Draconie chcesz z nią porozmawiać? -spytała nagle Narcyza.

-Ale.. Ale ona mnie nienawidzi- załamany spojrzał na Blondynę.

-Draco, Ojciec  Ci już to mówił ! Nie możesz jej opuścić  w takiej chwili! Jeśli ją kochasz walcz o nią!

-Dobrze!

Blondyn minął zgrabnie matkę i wszedł do kuchni.  Zauważył Mionę, która siedziała na blacie i piła wino. Ona jednak go nie zauważyła.

-Hermiono…-  powiedział niepewnie-  Możemy pogadać?

-My nie mamy o czym rozmawiać Malfoy !- warknęła i upiła łyk wina.

-Kochana ! Poczekaj. Jesteś moja dziewczyna!- odparł myśląc, iż to załagodzi napiętą sytuację… jednak mylił się…

-Prędzej umrę niż się nią stanę!

-Miona czekaj! Cho z Wiktorem Cię porwali i torturowali. Pamiętasz?

-Jak na razie to tylko ty mnie zraniłeś !- krzyknęła nie pozwalając mu dojść do słowa- I pomyśleć, iż podobałeś mi się od pierwszej klasy !-pokręciła karcąco głową.

- Zaraz co? Od pierwszej klasy?- zamurowało go.  Wytrzeszczył oczy ze zdziwienia.

-A co ? MALFOY WSPANIALY JEST GLUCHY?- zaśmiała się.

-Dobrze się składa, bo.. Bo ty mi tez !

- Gdyby tak było, to byś mnie nie wyzywał od najgorszych !- krzyknęła i upiła kolejny łyk wina.

-Niech Ci będzie ! Twoja strata. W końcu jestem taki przystojny- uśmiechnął się łobuzersko.

Hermiona znowu miała wizje. Brzęk łańcuchów, złote światło, śmiech i ciemność... "kurde co jest !? " pytała siebie w myślach.  Kojarzyła skądś tą ciemność. Ale mogła ona być, gdy spala u... U Dracona w bawialni.

 Zeskoczyła z blatu i zmierzyła wzrokiem chłopaka. Skinęła na niego głową  i udała się w stronę wyjścia lecz on w ostatniej chwili chwycił ją za nadgarstek i przyciągnął do siebie.

-P U Ś Ć   M N I E ! ! - Zaakcentowała każda literkę po kolei.

-Nie!- Draco przysunął ja jeszcze bliżej i namiętnie wpił się w jej usta. Dziewczyna nie wyrywała się wręcz przeciwnie odwzajemniła pocałunek. Nienawidziła go ale ... Ale ten pocałunek zmienił wszystko.

Draco odsunął ją od siebie i spojrzał w jej oczy.

-I co teraz powiesz? – zapytał z nutką nadziei w głosie.

-Dupek ! -krzyknęła i wymierzyła mu siarczysty policzek.

- Podobało Ci się, bo mnie nie ugryzłaś!- krzyknął.

-Spadaj Draco ! Daj mi spokój!- zrobiła kilka kroków do tyłu i chwyciła się stołu. Miała mieszane uczucia w stosunku do Malfoya.

-Oo.. Już nie Malfoy a Draco? Zaskakujesz mnie Garnger - Blondyn chciał ja podejść, by nie budzić w niej żadnych podejrzeń.

- Ja?- żachnęła się- To raczej Ty! Słyszałam, iż szlam nie całujesz.- wymierzyła w niego placem wskazującym.

-Wiesz ludzie się zmieniają- odpowiedział.

- Ale ty nie jesteś człowiekiem ! -warknęła.

Draco nie był zaskoczony jej odpowiedzią. W szkole cały czas mu to mówiła ale on to olewał. Miał jednak nadzieje, że szybko sobie przypomni… przypomni,  że go kocha. Chyba go kochała ... Aczkolwiek tak mu się wydawało .

116 komentarzy:

  1. Och... Wspaniały rozdział! Zakochałam się w nim. No normalnie ! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja Ci powiem, że naprawdę mi się podoba nie dlatego, że ja go sprawdzałam ale ogólnie.
    Od razu pragnę oznajmić, iż wszystko biorę na siebie! Jeśli komuś się coś nie spodoba proszę obwiniać za to mnie, nie Martę! :)
    To by było na tyle. :3
    Pozdrawiam Cyzia14.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale pisałam Ci, iż ryzykuję więc odpowiedzialność jest też na mnie

      Usuń
  3. Cudne ! Db, że nie ma już tylu błędów ! Nie widziałam zadnego jak na razie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuuuuud ! piękny ! Jejku ! ten blog robi się coraz lepszy ! :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi wszystko pasuje ! :) Więc nikogo nie obwiniam ! :D
    Amanda

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku ! Cudny rozdział ! Cieszę się, że ktoś ci pomaga. Podziwiam tą osobę za chęci i za poświęcenie czasu ! :)
    Aśka

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisz dalej, czemu aż w sobotę ? Nie da się wcześniej !?

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na więcej ! Cuuudny rozdział ! Podoba mi się strasznie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Cyzie14 za chęci i czas i w ogóle za wszystko co robi dla tego bloga ! Kocham was obie ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z komentarzem wyżej ! :D
    Moniś

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham ten rozdział ! Fantastyczny. Ej, Cyzia14 świetnie to betuje ! Naprawdę ! Podziwiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże, już 25 ? Nieee... Oby koniec się nie zbliżał ! :( Nie zniosę tego :( Nie dołujcie mnie ludzie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, koniec się nie zbliża. Jeszcze daleka droga do niego ;*

      Usuń
  13. Chce kolejny rozdział Tu i Teraz
    Aguuś

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy nn ?
    Rozdział Mła ! Palce lizać ! :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Oby to nie zmierzalo ku końcowi bo bede zalamana ! To ma miec ponad 1000 rozdziałów ! Huhu ! Wierze w Was laski ! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Płaczę. Z radości. W końcu zaczyna się układać! No ! I tak dalej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurde. Podziwiam Cyzie za to ze ma czas i cierpliwosc a Cb Marta, że masz zajebiste pomysły !

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie moge sie doczekac kolejnego rozdziału. Nwm czy wytrzymam do sobotu ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Zajebisty wygląd strony ! Pieekny !

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks for your dedication! Fucking look of the page! I like it! Really great! Shit no! I could look at it all the time: * I admire Cyzie14 the time, desire and all! : D Chapter fantastic, with the rest as always! :) I look forward to more! It is a pity that it was only on Saturday a new note! , (
    Sun

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham bloga. Notka wspaniała ! Szacun dla Bety ! Zajebisty wygląd str !
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  22. Boże ! Cudny wygląd ! ten obrazek ! Ach... Szacunek dla tej osoby, która to sprawdza. Mi by się nie chciało ! :/ Szkoda :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham, szanuję i lubię ! Ten blog jest wspaniały. Wygląd zajebisty, styl pisania również. Zaskakuje mnie taki nagły zwrot akcji. Nie spodziewałabym się tego. Byłabym przekonana, iż pociągniesz to dłużej by nie kończyć bloga. Nie mam zastrzeżeń co do pisania. Ale co do treści. Nie chce by to tak szybko się działo. Zwolnij a będzie ok ! Przepraszam jak uraziłam ale to tylko moja opinia ! :)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krytyka? Nie no spoko. Przynajmniej wiem komu co się podoba ;D

      Usuń
  24. Piękny wygląd str ! Rozdział zajebisty !

    OdpowiedzUsuń
  25. Super rozdział! Czekam na więcej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Suuuuuuuuuuupeeeeeeeeeeeeeeeeer ! Wygląd str mła !

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeeej, czekam na wiecej xd wystruj ach.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super czekam na wiecej

    OdpowiedzUsuń
  29. Nieee ! To nie ma się zbliżac ku koncowi :( nieee
    Rozdzial swietny i ten wyglad ochhhh

    OdpowiedzUsuń
  30. Cuudne ... Kiedy nn ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Och..... Piekny rozdzial. Czekam do soboty

    OdpowiedzUsuń
  32. Piekny. Czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  33. wow! surprised me. The look of the site and distribution! great note! I wish that the next until Saturday, (I have to survive somehow.
    Elizabeth

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale Nie chce nic mówić ale rozdział do dupy. I Tu nie chodzi o Beta ale o to, że tak nagle coś pamięta . Uważam , iż powinnaś .Zrobić to inaczej Ale to zależy od Ciebie
    Lunałka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inaczej czyli jak ? Ja uważam, że tak ma być gdyż nie chcę 15 rozdziałów pisać o tym, że nic nie wie i nie pamięta. Wiesz jakie to uciążliwe ! ? I wtedy weny nie mam... Więc wiesz...

      Usuń
    2. Ok... może zacznę w ten sposób... Lunałka... Uwierz, że pisanie bloga do łatwych rzeczy nie należy... Każdy autor pisze w swoim opowiadaniu to co chce, jak chce... Mnie osobiście się podoba to, że Hermiona odzyskuje pamięć w tak szybkim tempie.
      Wiesz... to, że przed 15 rozdziałów odbywałaby "rekonwalescencję",byłoby w pewnym sensie... nudne?

      Ps: Kochanie! Nie musisz od razu oceniać tego tak surowo... Poczekaj jeszcze chwilę i przeczytaj następny rozdział. Dopiero wtedy oceń czy jest naprawdę "DO DUPY".
      Pozdrawiam Cyzia14 :3

      Usuń
    3. Wiem, że nie należy do najłatwiejszych rzeczy ! Nudne by nie było ! Właśnie byłoby lepiej, gdyby odzyskiwała ją powoli !
      lunałka

      Usuń
    4. Wiesz, co? Masz zajebistą Betę.
      Zgadzam się w 100 % z nią.
      Każdy pisze co chce i jak chce, a nie dostosowuje się do publiki.
      Rób co uważasz za słuszne, a nie to co Ci każą, to Twój blog!
      pozdrawiam :*

      Usuń
  35. Cuuudne ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  36. Dech zapiera w piersiach. I rozdzial i wyglad ! Ochhh

    OdpowiedzUsuń
  37. Kiedy nn ? Nie moge sie doczekac xd

    OdpowiedzUsuń
  38. Fantastyczne ! Strona jest milosna xd i dobrze. Rozdział och ehh ich ach

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow ! Zadziwillas mnie. Super

    OdpowiedzUsuń
  40. Ughh.. zawalilas to :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekhm... Przepraszam.. ale chcę wiedzieć w jakim sensie to zawaliła? Ona napisała a ja to zbetowałam, więc to raczej po części też moja wina...
      Pozdrawiam Cyzia14. :3
      Ps: Czekam na odpowiedź!

      Usuń
    2. No tym, że sobie przypomina różne rzeczy ! I ymm... Że Draco jest taki a nie inny ! ?

      Usuń
    3. Według mnie to jest nawet bardzo ciekawe, że przypomina sobie wszystko dosyć szybko oraz ukazanie Dracona z innej strony...
      Pozdrawiam Cyzia14. :3

      Usuń
    4. Taaa.. Z jakiej strony? Chyba gorszej

      Usuń
  41. Ciekawe, ciekawe. Kiedy nn ?

    OdpowiedzUsuń
  42. Hehe dooooobre !

    OdpowiedzUsuń
  43. Och... piekne ... Nie moge sie doczekac 26 rozdzialu xd

    OdpowiedzUsuń
  44. Napotkalam tego bloga przypadkiem. Szkoda ze teraz bo widze ze konczysz go. Szkoda..... blog super i ten wyglad

    OdpowiedzUsuń
  45. Witaj.
    Na tego bloga trafiłam dziś. Muszę Ci przyznać, że jestem pod ogromnym wrażeniem tego jak piszesz :)
    Od siebie dodam, że bardzo podoba mi się Twój szablon i zgadzam się z moim przedmówcą.
    Cóż, czekam na następny rozdział, i informuję iż również prowadzę Potter'owskiego bloga.
    Zapraszam Cię.
    Tym czasem dodaję się do obserwatorów.
    Pozdrawiam z :
    http://sevmionelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! Znaczy się źle myślicie, iż go kończę bo dla bohaterów mam jeszcze duuużo przeszkód do małżeństwa i utrudnień ! :3 Moja beta wie o co chodzi xd Chętnie zajrzę na Twojego bloga :> Lubię Sevmione więc z czytaniem nie będę miała problemów ! A szablon był robiony na zamówienie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. To bardzo dobrze! Już nie mogę się doczekać co będzie dalej ;))

      Usuń
  46. Przepraszam, że teraz komentuję ale dopiero mam czas !
    rozdział świetny ! Widzę, że masz coraz więcej czytelników ! Tak trzymaj ! Ymm... Cieszę się, że zmieniłaś wygląd bloga i muzyka jest odpowiednia i kursywa ! Tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  47. Witaj :D
    Potrzebuję małej porady ;D
    Zapraszam na ankietę :
    http://sevmionelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Piekny rozdzial. Wyglad rowniez ! I ta muzyka i kursywa. Ahhh

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie moge sie doczekac nexa ! Piszesz zajebiscie ! Nie spotkalam jeszcze nikogo kto by tak pisal jak Ty ! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, a ja uważam inaczej! Inni piszą lepiej ;*

      Usuń
  50. Ja chce jeszcze więcej ! Dodawaj szybciej notki bo ludzi sie niecierpliwia ! No ej ! ;(

    OdpowiedzUsuń
  51. Czekam na więcej! Rozdział fantastyczny, rzecz jasna ! Widzę ze co nieco pozmieniałaś! I tak trzymaj ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. No, no, no .... zaskoczyłaś mnie. cieszę się, że. że Draconowi się układa i Miona odzyskuje pamięć.. co prawda ze zlymi chwilami ale zawsze cos :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow ! Ten wygląd dowala ! Zajebisty xd Czekam na nn ;>

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeeeej
    Zadziwiasz mnie. Super to wymyślasz, super wygląd, super kursywa i super muza ! Ale to co piszesz jest najlepsze ! Nie mogę sie doczekac kolejnego rozdziału! Mam nadzieję, że n bd musieli dlugo na niego
    I ze dodasz go w czasie ! ;)
    Amilka

    OdpowiedzUsuń
  55. Och... Jakie to romantyczne ! MALFOY WSPANIAŁY NIE ROZUMIE !?
    Tu powaliłaś. Haha ! Jak za czasów hogwartu !
    Sorry, że dopiero teraz komentarz ale wcześniej nie miałam neta
    Avis

    OdpowiedzUsuń
  56. Kiedy wstawisz nową notkę? Nie mogę się doczekać 26 rozdziału !
    Klaa

    OdpowiedzUsuń
  57. Uff. W końcu mm chwilę. Przeczytałam kilka razy ! Suuuper ! Nie mogę się doczekać dalszych losów Dramione ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Oj... Smutne to trochę. Szkoda mi jest Dracona. a co do bety db ze ją znalazłaś xd

    OdpowiedzUsuń
  59. Piekne ! Cudnie piszesz ! Czekam na nn :) Ciekawa jestem jak to się dalej potoczy !

    OdpowiedzUsuń
  60. Jeah ! Kolejny rozdział. Wiem, że pozno ale a z reszta.
    Cuuudny ! Zakochałam się w nim tak samo mocno jak w starszych. Nie mocniej xd nie moge sie doczekac kolejnego ! Pozdrawiaaaam
    Lulu

    OdpowiedzUsuń
  61. Ejjj chce kolejny rozdzial !

    OdpowiedzUsuń
  62. Jstem pod wrazaeniem. Duzo masz tajemnic xd oj nie ladnie tak xd

    OdpowiedzUsuń
  63. Jaa... Nie mogę się domyśleć co będzie w następnym rozdziale ! Tajemniczo to piszesz ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Och.. Ten czas się dłuży ! Rozdział jak zawsze zajebisty ! Cieszę się, że Miona odzyskuje w tak szybkim tępie pamięć ! Cieszy mnie to bardzo ! Po raz kolejny oderwałam się na Twoim blogu od rzeczywistości i zapomniałam o stresie i kłopotach. Uwazam, iż ten blog ma pewne przesłanie. No ale to jest moje zdanie. Inni mogą mnie wyśmiać ;p
    Magda ;d

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetna plylista ! Umieściłaś Simple Plan ! <3 Kocham cię za to! Cuudna piosenka ! Taka wesoła ! Chociaż to rozwesela bo sytuacja Mniony jest lepsza ale smutno mi, że Wyzwała Dracona Ale coz... Nie jej wina a Cho i Wiktora ! ;)
    Agg

    OdpowiedzUsuń
  66. Wow ! To żeś walnęła "Ale Ty nie jesteś człowiekiem " To musiało zaboleć. Ale cóż. Reakcja Dracona ni jest przewidziana. Oby się nie obraził ! ;) Czekam do soboty ! :D
    Higgs

    OdpowiedzUsuń
  67. A więc tak.. Zabieram się za pisanie ! Trafiłam tu przypadkiem przez innego bloga na którym zostawiłaś linka ;) Przeczytałam go na jednym tchu ! Uff.. Bardzo podoba mi sie to jakie zaangażowanie wkładasz bloga co widzę po wyglądzie i po rozdziałach ! Nie moge się doczekać kolejnych losy Dracoi Hermiony !
    Pozdrawiam
    Dracuolla

    OdpowiedzUsuń
  68. Treść jest nawet całkiem całkiem. Masz ciekawy pomysł na to opowiadanie. Powiadom mnie o następnej notce, a chętnie tu zajrzę. Mam jedno poważne zastrzeżenie do ciebie. Masz za dużo dialogów, a za mało opisów i przemyśleń.

    OdpowiedzUsuń
  69. Dziękuję za komentarz i dodanie się do obs. u mnie, naprawdę bardzo mi miło :)
    Blog bardzo mi się podoba, z chęcią zajrzę na kolejne rozdziały i po komentuje :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  70. Supeeer . Piękny masz sposób pisania . ; D
    Podoba mi się . ; *

    OdpowiedzUsuń
  71. Może zamiast usuwać krytyczne komcie zastanów się czasem nad sobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunełam spam. Ten komentarz nie dotyczył bloga :-) jak masz problem trudno... Ja wiem co tam było

      Usuń
  72. Cudowne , naprawde cudowne ... Dzisiaj zdążyłąm przeczytać wszystkie rozdziały i muszę powiedzieć , że masz naprawdę fajnie pomysły na wszystkie momenty itp. Pozazdrościć tylko :D Podziel sie umięjętnościami pisarskimi :P
    Ja sama piszę opowiadanie ale dopiero co zaczynam więc nie jest narazie tak dobże jakbym chciała aby było ale robię to tylko dla przyjemności i zabicia czasu xD
    Jeśli chcesz to zapraszam serdecznie , ale i tak pewnie ci się niespodoba , truudno
    http://hermionalovedraco.blogspot.com/

    Czekam na kolejny tak ciekawy rozdział ... Ciekawi mnie jak to wszystko się potoczy ... Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli chcesz moge dodać Cię do listy powiadomień. Ale musisz napisać mi czy chcesz abym to rb na gg czy na blogu.
      Dziekuje
      Wpadne na Twojego jutro

      Usuń
  73. Strasznie sztywne dialogi, a historyjek o Draco i Hermionie jest pełno w internecie. Przynajmniej nie robisz błędów ortograficznych. Szkoda, że wszystkie komentarze to puste zachwyty i nic konstruktywnego, więc niczego się z nich nie nauczysz.

    OdpowiedzUsuń
  74. No muszę przyznać, że przeczytanie wszystkich notek od początku zajęło mi trochę czasu, ale do rzeczy :) Z każda notką twój styl jest coraz lepszy, co zresztą widać po zachwytach fanów twojej twórczości. Podoba mi się postać Draco, nie jest ugrzeczniony ani taki mięczakowaty jak w wielu opowiadaniach dramione. Z ciekawością dowiem się jak dalej pociągniesz wszystkie wątki, dlatego na pewno cię jeszcze odwiedzę :) Pozdrawiam
    Venetiia Noks
    dramione-dwa-swiaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest? To chyba nie czytałaś tego opowiadania. Co mam Ci zacytować? Chociażby z tego rozdziału: " -Jak na razie to tylko ty mnie zraniłeś !- krzyknęła nie pozwalając mu dojść do słowa- I pomyśleć, iż podobałeś mi się od pierwszej klasy !-pokręciła karcąco głową.
      - Zaraz co? Od pierwszej klasy?- zamurowało go. Wytrzeszczył oczy ze zdziwienia.
      -A co ? MALFOY WSPANIALY JEST GLUCHY?- zaśmiała się.
      -Dobrze się składa, bo.. Bo ty mi tez !"
      Zajeżdża gimbazą (stan umysłu oczywiście mam na myśli) na kilometr. Draco w teorii coś w głowie ma, a w praktyce z wyrachowanym draniem nie ma nic wspólnego. Bo tak gwoli ścisłości, 13-nastolatek nie jest draniem, jest napakowanym hormonami dzieckiem. I rzuca właśnie takimi tekstami jak "potter szlamoter" z pierwszego rozdziału. Hermiona natomiast zgubiła gdzieś mózg. Autorko, zwróciłaś uwagę na fakt, że według Ciebie Hermiona krzyczy i tuż po krzyknięciu upija łyk wina? Wyobraź sobie tę sytuację i oceń, jak bardzo jest nienaturalna.


      Uwaga, zaraz komentarz zniknie. Te niewygodne zawsze znikają :) Przy czym tym razem nikt mi nie zarzuci, że opublikowałam spam. Ja w przeciwieństwie do Marty tego nie robię. Nigdy.

      Usuń
    2. *A tak btw to zmień betę, Marto, bo skoro dziewczyna nie wie, że pomiędzy słowami a znakami interpunkcyjnymi nie ma spacji i że wielokropki składają się z trzech, nie dwóch kropek, to znaczy że wie bardzo niewiele.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Gdybyś przeczytała bloga to może byś wiedziała o co chodzi, i że są oni dorośli... A tak to tylko się ośmieszasz ... A błędy każdemu się zdarzają :)

      Usuń
    4. Gwoli ścisłości przeczytałam dość spory kawałek i nie, Twoje postaci, przykro mi, dorosłe nie są. Mają psychikę gimnazjalistów, niestety. Widzę mamy problem z przyjęciem krytyki. I owszem, błędy się zdarzają, ale trzeba je eliminować. Masz ich od cholery i nie wygląda na to, żeby coś miało się zmienić. Po tych spacjach stwierdzam, że prawdopodobnie sama będziesz gdzieś na poziomie gimnazjum. Cóż, za wiek faktycznie można wybaczyć :)

      Usuń
    5. Ja spacji nie robię. Beta wszystko sprawdza. Jak coś ci się nie podoba to nie czytaj... Proste? Proste. A krytykę przyjmuję ale ty tylko potrafisz się czepiać i czepiać i czepiać oraz psuć ludziom humor. Żegnam!

      Usuń
    6. Nie? Nie robisz spacji? A tak to tylko się ośmieszasz ... - sama ją sobie dopisałam? Boru zielonolistny, argument stulecia, w dodatku w tym doskonałym stylu prawdziwej aŁtorki z opek i blogasków wziętej. Ofkors, moim zadaniem jest wyprowadzać ludzi z równowagi. Może następnym razem uważaj, gdzie zostawiasz spam - możesz być pewna, że takie problemy już nie będą Ci się zdarzały. Oczywiście, że ja potrafię się tylko czepiać - bo czemuż miałabym tego nie robić? Wiesz, wpienianie aŁtorki tłumaczącej się słowami "każdy popełnia błędy" i "jak ci się nie podoba, to nie czytaj" ("ci" z małej litery, oczywiście), to czysta przyjemność.
      A tak szczerze to nie, nie jest to moje czepialstwo, tylko Twój problem. Piszesz niesamowicie sztuczne dialogi, bo Twoi bohaterowie mają mentalność nastolatka. Masz problem z wyobrażeniem sobie odpowiednio sytuacji - przykład na to już podałam - wrzeszcząca Hermiona, która popija sobie wino. Naprawdę nie wydaje Ci się, że to dziwne? Dorośli ludzie naprawdę się tak nie zachowują. Spójrz chociażby już na ten pierwszy rozdział, w którym Draco Głuchy Wspaniały Malfoy tłumaczy się Hermionie, że jest w ministerstwie, bo ojciec coś chciał. Dodatkowo dodajesz, że Draco Malfoy powiedział to z sarkazmem i jeśli tak wygląda porządny sarkazm w jego wykonaniu, to chyba faktycznie mentalność ma tchórzofretki, która nie myśli więcej, niż trzeba jej, żeby przeżyć. Oprócz tego masz problem, tfu, Twoja beta ma problem z zapisywaniem dialogów. Że posłużę się fragmentem jednej z ocen:

      "Jeśli to, co znajduje się po myślniku jest kontynuacją wypowiedzi w stylu „powiedział” - nie ma kropki, a kontynuacja zaczyna się z małej litery. Jeśli to, co znajduje się po myślniku, nie ma związku z wypowiedzią - kropka jest, a to po myślniku zaczyna się dużą literą.
      „- Emilyanne rzuca butami w klientelę! - wrzasnęła przerażona Alucardyna.
      - Ja w nikogo nie rzucam! - wtrąciłam się, zakładając ręce na piersi.
      - Widziałam cię! - Do gabinetu wściekłej teraz Alu wpadła Cat.
      - Ja też. - Inna wypadłszy z pociągu szefowej, prasnęła buźką o ziemię, ale to nie odebrało jej możliwości oskarżania mnie, biednej schizofreniczki.”
      „- Emilyanne rzuca butami w klientelę! - Alucardyna rozglądała się po gabinecie i wydzierała jak szalona.
      - Ja w nikogo nie rzucam! - Kurcze, znowu oskarżają mnie o coś, czego nie zrobiłam!
      - Widziałam cię! - wrzasnęła Cat, która właśnie wpadła do gabinetu wściekłej Alu.
      - Ja też - dodała Inna, wypadłszy właśnie z pociągu szefowej.”
      Widzisz różnicę? Mam nadzieję."

      Dalej myślisz, że to jest moje czepialstwo? A może jednak ta głupia kretynka faktycznie ma rację?

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    7. Boże... emilyanne... Kochanie. Miałam totalnego doła ale po przeczytaniu Twoich "wypowiedzi" na mojej twarzy znów zagościł uśmiech. Dziękuję Ci. :*
      A teraz do rzeczy... nikt nie każe Ci czytać tego opowiadania. Żyjemy w wolnym kraju i każdy dokonuje własnych wyborów.
      Wiesz... nie każdy człowiek jest idealny... Nawet najlepszym zdarzają się błędy. :)
      Jednakże śmiem zauważyć, iż prawie nikt tutaj ze zgromadzony nie narzeka na błędy w tekście... A wszyscy oczywiście kochamy kropki i przecinki. -.-
      Pozdrawiam Cyzia14. :3

      Usuń
    8. Gdyby jeden z moich komentarzy nie zniknął, pewnie wiedziałabyś, jakie żywię podejrzenia. Przewiń do samej góry, Cyziu. Sprawdź godzinę publikacji tego rozdziału i godzinę publikacji pierwszego komentarza. Dzieli je... minuta. Kolejne komentarze również pojawiają się w takich odstępach czasowych - na przykład na mój pierwszy pojawił się jeden przeciwny mojemu, a minutę później kolejny, potwierdzający słowa niejakiej Monisi. Absolutnie wszystkie anonimowe komentarze są napisane tym samym stylem i z tymi samymi błędami. Teraz zgaduj, skąd wzięły się moje przypuszczenia i jak właściwie one się prezentują. Bo bez podstaw z pewnością nie są.
      Cyziu, wiesz, jak mówią w sieci, na forach najczęściej? Kiedy już mamy gównoburzę i ktoś rzuci tekstem, że jest rozbawiony albo uśmiechnięty, natychmiast na danym forumie pojawia się cytat owej wypowiedzi i dopisek: "No przecież nie napisze, że złamał klawiaturę", czy coś w tym rodzaju. :) Ale uwierz, ja też jestem rozbawiona. Tylko że wolę o tym nie wspominać. Jeszcze znowu ktoś poskarży mnie o czepialstwo i chęć zrobienia światu na złość.
      Oczywiście, że się zdarzają! Ale jeśli się zdarzają, to trzeba je eliminować. Tymczasem owe opowiadanie pełne jest błędów, nieestetycznych słów złożonych z dużych liter, spacji między słowami a znakami interpunkcyjnymi. Tak, ja wiem, że interpunkcja to przekleństwo - do pewnego czasu było nim i dla mnie. Ale ktoś, kto ma do betowania podejście "każdemu, włącznie ze mną, zdarzają się błędy" po prostu poprawiać nie może. Ot, zwracam uwagę, bo autorka powinna znaleźć na betę kogoś, komu te błędy właśnie zdarzają się od święta. A uwierz, takich osób jest naprawdę wiele. I inaczej wygląda to z perspektywy autora, a inaczej z perspektywy osoby poprawiającej. Beta musi zauważać, a tekst wygląda, jakbyś jednak nie zauważyła. I naprawdę, nie mam absolutnie nic przeciwko Tobie jako osobie, zwracam uwagę w sprawie technicznej, bo nie jest dobrze poprawiać "tak tylko troszkę". Gwoli ścisłości autorce przydałby się też porządny krytyk - nie taki jak ja, lecz ktoś, kto nakieruje ją, nim opublikuje coś złego.

      I pozdrawiam również :)

      Usuń
  75. No hej :) Jak obiecałam, tak wpadłam.
    Przeczytałam wszystkie rozdziały. Podobają mi się. Bardzo jestem ciekawa co wydarzy się dalej.
    Kiedy kolejny rozdział?
    Buziaki Jazz ♥

    OdpowiedzUsuń
  76. Na twojego bloga natknęłam się 2 godziny temu ( jest 1 w nocy. xd) i na początku byłam bardzo źle do ciebie nastawiona. Nie tyle do ciebie , co do twojego stylu pisania. Nie podobał mi się sposób jakim zapisywałaś daty, wyłapałam różne literówki, ale nie po to ten komentarz piszę. Czytając pierwsze notki myślałam że to będzie kolejne przesłodzone opowiadanko dramione ( których czytałam już masę) , jednak zmieniłaś trochę kierunek. Zaczyna się akcja. Mam małe życzenie . Chciałabym żebyś zaczęła opisywać niektóre sytuacje dłużej i dodać więcej szczegółów. To by było wszystko z mojej strony , nie chciałam ciebię i cyzię skrytykować, tylko dać parę wskazówek do ulepszenia treści bloga. Pomysł na.historię jest oryginalny, zazwyczaj spotkają się w.pociągu, hogwarcie, ministerstwie, ewentualnie są sąsiadami ( kiedyś się spotkali w osiedliwym sklepie i.od razu bum wielka miłość :D ) , chwilę pogadają , pokłocą, pogodzą, idą do łóżka i sweet happy end :). Mam nadzieję że szybko dodasz nową notkę bo od dziś nową, masz stałą czytelniczkę. Życzę weny , Nadine
    Jejku, ale sie rozpisałam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, bardzo dziękuje za te miłe słowa ;3 Rozdział powinien być jutro jeśli moja Beta się wyrobi ;) Miło mi, iż mam czytelniczkę xd
      Oczywiście miałam zamiar wprowadzić więcej opisów od 29 rozdziału. Dlaczego od niego? Gdyż do 28 włacznie ma moja Beta i betuje :d
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  77. Hej. Fajny blog :) Trzymam kciuki za twoją wenę i chęć do pisania oraz żeby był happy end <3
    pozdrawiam
    Jula

    OdpowiedzUsuń
  78. Hej. Dzięki za miłe słowa na moim blogu "Podróż przez życie".
    Informuję również że na http://sevmionelove.blogspot.com/ pojawił się nowy rozdział, wpadnij jeśli chcesz ;))
    Czekam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :-). Jasne wpadne jak znajdę czas. Moze jutro albo w niedzielę... nie wiem tego jeszcze bo wyjeżdżam do babci ! Ale z miła checia w wolnym terminie przeczytam ! ;)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo! :)
      Zapraszam serdecznie ;)
      P.S Udanego wyjazdu :)

      Usuń
  79. Zostałaś nominowana do nagrody Liebster Avard przez bittersweet z bloga http://lily-i-james-w-pogoni-za-szczesciem.blogspot.com
    Więcej informacji znajdziesz w zakładce „Liebster Avard”
    Pozdrawiam
    (Jeśli nie lubisz tego typu zabaw po prostu zignoruj ten komentarz)

    OdpowiedzUsuń