środa, 30 stycznia 2013

Wyjec !

Tak wiem... To nie jest rozdział :( Postanowiłam, iż będę raz lub dwa razy w tygodniu dodawać notki... Inaczej się nie wyrobię. Sorry.
A więc tak...
Mam pilne pytanie do was... Czy ktoś ma dużo czasu i dobre chęci?
Ogłaszam wszem i wobec, że poszukuje osoby, która by mi mogła sprawdzać notki ! Liczę, że ktoś się w miarę szybko zgłosi. Jak nie to możliwe, iż będę musiała zawiesić na jakiś czas by móc posprawdzać wszystkie rozdzialy....
Chodzi o to, że na maila bd wysyłała dwa rozdziały. Osoba która będzie spr sprawdzi to i poprawi błedy. Wysle mi i ja wstawię.... Oczywiście ta osoba bedzie z rozdziałami do przodu.
Czekam na chetnych !
To tyle...... Ten kto jest chętny niech zostawi w komentarzu nr gg, maila lub cos na co moge sie z ta osoba skontaktowac !
Pozdrawiam
Dramione

7 komentarzy:

  1. Szkoda, ze tak rzadko notki !
    Ja nie mogę bo mam malo czasu.. matura xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Okey, malo notek. Szkoda :( Ale lepsze chociaz cos. Nieeee! Nie zawieszaj bloga ! Ktoś się znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko nie zawieszaj bloga ! Ktoś się napewno znajdzie.! Heh Oo. a Cyzia14 by nie chciała? Oczywiście ja się jej pytam. Nie zeby coś.
    Aśka

    OdpowiedzUsuń
  4. Malo notek bedzie, awww... a co do zawieszenia... jesli ci to potrzebne... droga wolna ;3
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Niee... nie zawieszaj ! Tylko nie to

    OdpowiedzUsuń
  6. Och przeczytałam tego wyjca i jeśli nadal szukasz kogoś do sprawdzania rozdziałów... to jestem chętna :).
    Nr gg: 797651 :P
    Pozdrawiam Cyzia14.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och to cudownie ! Napisałam już Ci na gadu ! :-)

      Usuń