piątek, 25 stycznia 2013

Rozdział 22

No w końcu macie aż tak upragniony kolejny rozdział.... Wiem, że nie jest długi ale jeszcze nie mam tyle czasu ! WYBACZYCIE ? :) Dziękuję za tyle komentarzy pod 21 rozdziałem. Naprawdę nie doceniałam siebie.... Myślałam, iż pisze beznadziejnie a tu się okazuje inaczej ! Pozdrawiam /Dramione

***

Cho nie wytrzymała tej ciszy i zbiegła do lochów. Weszła drugim wejściem. Nie chciała budzić podejrzeń u Dracona. Hermiona spała na zimnej, kamiennej posadzce. Czarnowłosa mocno ją kopnęła w brzuch.
-Wstawaj Szlamo ! -krzyknęła. - Mam z tobą do pogadania.
Chang zdjęła łańcuchy ze ściany i wyprowadziła Grenger przez kraty a następnie żelazne drzwi. Pchnęła ją na drewnianą ściane. Po Hermionie przeszła fala bólu.
-A więc zacznijmy od początku. Ja mówię ty słuchasz. No chyba, że pozwolę ci się odezwać. Zrozumiałaś?
Hermiona nie chciała się narzucać azjatce więc kiwnęla głową, na znak, iż się zgadza.
-Draco już nie jest twój tylko mój. Nie odzyskasz go. Nie wiem w ogóle jak mogłaś mi go zabrać. On nigdy cię nie kochał w końcu jesteś tylko szlamą.
-Nie! On mnie kocha ! - krzyknęła Miona. Za co oberwała krótkim Cruciatusem.
-Czy ja powiedziałam, że możesz się odezwać? Nie, no więc już nic nie mów. Nadal będziesz skuta. I zdania nie zmienie, nawet jeśli Wiktor będzie chciał inaczej. Zapewne słyszysz brzęk łańcuchów. Wydaje ci się. Jesteś chorą psychicznie osobą. Przynajmniej ja tak twierdze. Jesteś NIKIM ! Tylko szlamą, która zaśmieca świat czarodziejów. Mam nadzieję, że dotarło.
Hermiona nic nie powiedziała. Cho chwyciła ją i zepchnęła ze schodów. Otworzyła kraty i przywiązała dziewczynę z powrotem do ściany. Na sam koniec dała jej kopniaka w brzuch i tanecznym krokiem wyszła z lochów. Poszła drewnianymi i krętymi schodami do góry. Weszła do niebieskiego pokoju bez mebli i oparła się o ścianę. Spojrzała na czarnowłosego i odchrząknęła. Nic nie podziałało. Wkurzyła się i szturchnęła mężczyznę.
-Co ? -warknął.
-Jak to co ? Gadałem ze szlamą... -zaczęła Chang. Czarnowłosy spojrzał się na nią pytająco. - Och, jakiś ty mało kumaty ! Twierdzi, iż Draco ją kocha ...
-Boże jakie ona bzdury gada.... Porozmawiasz z Draconem, czy ja mam to zrobić ?
-Dla bezpieczeństwa zrobię to ja ! -powiedziała grzecznie Cho.
Krum parsknął śmiechem. Azjatka wytknęła mu język i ruszyła ku lochom.
Kiedy zeszła do zimnego i mrocznego pomieszczenia zobaczyła, że blondyn śpi. Bez wahania kopnęła go. Chłopak gwałtownie zerwał się.
-Mamy do pogadania chłopcze. -mruknęła tak jakby nikogo nie było. chwyciła go za kark i postawiła na nogi. -Ty milczysz ja mówię ! A więc nie licz, iż kiedy kol wiek znajdziesz Grenger! zapewne przez te tortury... Nie wytrzyma ich i odejdzie z tego świata ! Więc nie trudź się i nie utrudniaj nam zadania. To wszystko. Trzymaj się ! - po czym puściła chłopaka i zwinnie wyszła z lochu..

54 komentarze:

  1. Czekam na następny rozdział. Rozumiem. Wiem, że masz mało czasu ale dodałaś *.* Zawsze coś ! I to się liczy, bo udowadniasz nam, czytelnikom, iż ci na nas zalezy i na tym abyśmy mieli dużo korzyści. Cieszę się, że znalazłaś czas. A co do rozdziału to super ! trzyma w napięciu i wgl duzo jest opisów <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż coś :d Notka świetna. Czekam na więcej ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Czekam na nn :-) ckw co bd dalej ! Nie mogę sie doczekać !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu, nie mogę się doczekać dalszych losow dracona i miony.
    Czytałaś te blogi ? Polecam
    nox-dramione.blogspot.com
    dramionepelnebolu.blog.pl
    tylko-ty-i-ja-niezmienni.blog.pl
    kochac-to-niebezpieczna-rzecz.blog.pl

    Sorry za spam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na kolejny rozdział. Ten krótki, ale rozumiem mam nadzieję, że komentarze się pojawią gdyż nie chce abyś zawieszała bloga ! Pisz dalej. Wiem, ze to lubisz xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział powala z nóg. Taki zajebisty ! Czekam na nn :-) szukasz kogoś kto by ci notki sprawdzał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale już ktoś się zgłosił, ktoś kogo znam :)

      Usuń
  7. Super notka, czekam na więcej ... oby szybko siebie znaleźli ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. Czekam na wiecej xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zaskoczona :-). Pozytywnie rzecz jasna. Ciesze się, że zrobiłaś rozdział z punktu widzenia Cho Chang xd oby kolejny pojawił się szybko i był równie ciekawy jak pozostałe ....

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak... jak zwykle komentuje z opóźnieniem, ale już niestety tak mam (wybacz). Notka mi się podobała... tylko nie mogę patrzeć jak oni cierpią.
    Czekam na więcej i zapraszam do mnie, dziś około 18 dodam rozdział.
    Dużo weny! :P
    Pozdrawiam Cyzia14. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak oni cierpia ?
      Z opóźnieniem ? Niby czemu ?
      Chętnie wpadnę xd

      Usuń
    2. Hmm... z mojej perspektywy oni cierpią nie wiem jak to odbierają inni :D
      Zawsze źle się czuje gdy nie skomentuję czegoś w dniu jego "premiery".
      Jednak wyrobię się wcześniej i za chwilę dodam rozdział :)

      Usuń
    3. Ale nie wiem co masz na myśli pisząc, że cierpią :-). Moze i ich to boli ale wiesz... To Wiktor i Cho... Zawsze wierzylam w to, iż są nie obliczalni a teraz mam okazję to wcielić w czyny ! Więc wiesz ...
      A co do premiery to oj, tam... Zobacz ile ludzi po Tobie skomentowalo :-).
      Aha... I długo nie bd musiała patrzeć jak cierpią. Mam zamiar to zmienić za pomocą jednego tajnego kluczyka :) ^^

      Usuń
    4. Ale to naprawde się odbiera, ze cierpią ... I też źle się z tym czuje.
      Mionuś

      Usuń
  11. Cyzia14 masz rację- za dużo cierpią. Smutne to. Proszę niech już znajdą siebie nawzajem ! Co kolwiek zrób by nie cierpieli az tak !...!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cud miod maliny
    Pomysl z rozdzialem Cho jest super taki inny !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam to samo co Cyzia. Komentuje pozniej :(
    Notka super super i jeszcze raz super i wystroj bloga tez mi sie podoba.. taki zywy a nie przymulony jak byl wtedy
    Bez obrazy xd :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Trafilam na bloga przypadkiem. Super. Wciagnelam sie od razu. Cudnie piszesz.. czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  15. Super notka ! Eee.. Czekam na nowa

    OdpowiedzUsuń
  16. Pokochalam bloga na poczatku. Z karzda. Notka kocham go coraz bardziej o ile to mozliwe ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudneeeee ! Czekam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawaa notkaa czekamm naa więcejj :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na Nowe losy bohaterów. Masz fajny styl pisania ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Koleżanka mi poleciła tego bloga... :D Czytałam z zapartym tchem nie mogąc się doczekać odczytania następnego rozdziału... Proszę Cię, nie zawieszaj bloga. To byłby koszmar dla nas wszystkich. Zobacz z 6 komentarzy nagle masz 25! I czego chcieć więcej ! :D Chyba, że się obniża xd Ale tego nie życzę.. Życzę za to dużo, dużo weny ! I streszczaj się z 23 rozdziałem ! Nie mogę się doczekać. W komentarzu wyczytałam, że tam gdzieś na ziemi będzie kluczyk ... o co chodzi ? Proszę pisz.. Chce się dowiedzieć!
    Pozdrawiam
    P.S. Nigdy wcześniej nie czytałam tak cudownego bloga... I nigdy nie spotkałam osoby, która by tak szybko zmieniła swój styl pisania. Ba ! Nawet po dłuższym czasie na aż tak dobrze jak Ty ! Jestem pod ogromnym wrażeniem ! Oby tak dalej ! Masz fajny wygląd stronki... Nie jest za mdły ani za jaskrawy... W sam raz... I pasuje, bo kolory są związane z silnym uczuciem, którym jest MIŁOŚĆ ! <3
    Przepraszam, że tak długo ale chciałam wyrazić swoją opinię jak najdokładniej potrafię !
    ZASKOCZONA POZYTYWNIE. DECH ZAPIERA W PIERSIACH !!! CUDNIE ! OCH ! ACH ! ECH !

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaajebiste. Podoba mi się ta cala sprawa z Cho i Krumem .
    Czekam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nieee.. nie jestem za tym, aby Draco tak szybko dowiedzial sie o Mionie ! Nieeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietna notka. Punkt widzenia Cho.. dobreeee czekam na 23 mysle ze rownie wspanialy co pozostale

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedy nn? Uzaleznilem sie .!

    OdpowiedzUsuń
  25. Spoko rozdzial. Szkoda ze krotki ale zawsze jednak cos... Mam nadzieje ze szybko cos dodasz +...+

    OdpowiedzUsuń
  26. I want that this blog has not been suspended! I love it. Always translate it myself into English and read. and pull away from reality! Thanks Dramione that thanks to you I can be a moment away from all the problems! Chapter awesome. until the words run out. I look forward to more! Elizabeth

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you. these are nice words. thanks ...
      Dramione

      Usuń
  27. Ej, a tu skad cudzoziemcy ? Wow
    Notka super
    Czekam na wiecej
    Dramionka

    OdpowiedzUsuń
  28. Super ! Szkoda, ze to byl rozdzial Cho :((

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurwa, i znowu z opoznieniem komentuje..
    Notka super. Zgadzam sie z wyzej opinia .. Cho .. rozdzial z nia nie byl potrzebny !

    OdpowiedzUsuń
  30. Oo.. Czyzby nowa ... emm.. nowy rozdzial? Oo. I to nie zwyczajny bo z Widzenia Cho ... Ciekawe, ciekawe..

    OdpowiedzUsuń
  31. Ej.! Miona a nie jest Nikim ! Jest czlowiekiem .. jak tak mozesz ! Podła ! Podła !

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham
    Kocham
    Kocham
    Kocham
    Kocham
    Więcej
    Więcej
    Więcej
    Więcej
    Chce
    Chce
    Chce
    Chce
    Chce
    !
    !
    !
    !
    !
    !

    OdpowiedzUsuń
  33. Elizabeth instructed me to blog about Dramione. I translated it and boom! is great. Eliz was right. worth the sacrifice ... when the next part? congratulations to so many comments. rise from 0 to 40 good job. I greet Sun

    OdpowiedzUsuń
  34. Dramione, sprawa... Możesz kolejny rozdział dedykować mi ? Proszę :-)
    Noxxxi

    OdpowiedzUsuń
  35. Am, am, am... Więcej ! Nie katuj ich aż tak ! Ej, drugi cudzoziemca ! Grrr
    Aśka

    OdpowiedzUsuń
  36. Malo :-) :* ;) ^^ ~_~

    OdpowiedzUsuń
  37. Super, czekam na więcej akcji ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Dzieki wam za tak mile komentarze i za taka ich ilosc. Udowodnilscie, iz zalezy wam :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) Ratujemy bloga przed zawieszeniem :D ;P

      Usuń