niedziela, 27 stycznia 2013

Rozdział 23

Tak jak obiecałam dedykuję ten rozdział Noxxxi :D Myślę, że się podoba ! :> Dziękuję, za aż 54 komentarze ! Było i jest mi bardzo miło czytając je ! :) Pozdrawiam Dramione
P.S. Nie wiem czy długi czy krótki ! Dla mnie w sam raz :P
***

Następnego dnia Draco obudził się cały obolały. Podniósł się z ziemi i rozejrzał się. Było ciemno. Światła nikt mu nie zapalił. Żałował, że nie ma różdżki przy sobie. Przesunął ręką po posadzce i lekko szturchnął miskę. Sięgnął po nią. W ciemności dojrzal jakąś papke.
-Lepsze to niż nic - Powiedział sam do siebie i zaczął jeść.
-Smacznego, Draconie -Odezwał się Wiktor i zapalił światło. -Współczuję ci bardzo.
-Dlaczego?-spytał chłopak z buzią pełną jedzenia.
-Cho zapewne już ci to mówiła. Ja również ubolewam. Ta Azjatka nie zna litości i wykończyła Mione. - mówiąc to Krum zrobił smutną minę.
-Nie ! Tylko nie Hermiona ! - zaczął panikować Malfoy. Wikror tylko westchnął i poszedł. Draco usłyszał jak coś spada. Łańcuchy miał krótkie więc musiał po to coś sięgnąć nogą. Okazało się, iż to był kluczyk. Mały złoty kluczyk. Malfoy dziękował losowi za to. Wziął go do ręki i sprawdził czy pasuje do kajdanek. Przekręcił i ... Pstryk.. Uwolnił się. Teraz musiał znaleźć tylko dziewczynę. Nie wiedział co ma zrobić. Poszedł cicho na drugi koniec pokoju. Był bardzo ciekawy kogo Cho z Wiktorem jeszcze więzią. Spodziewał się kogoś obcego jednak spotkał tam jego ukochaną. Nieprzytomna Hermiona wyglądała koszmarnie. Mnóstwo siniaków, ran i krwi. Ubranie miała podarte. Do oczu chłopaka napłynęły łzy. Uwolnił Grenger z łańcuchów. Miała je tak mocno zaciśnięte, że nadgarstki były aż sine. Wziął ją na ręce i mocno przytulił. Chciał się teleportować ale nie mógł. Przeszkadzalo w tym zaklęcie anty. Chłopak zaklnął pod nosem. Położył dziewczynę i podszedł do krat. Żelazne drzwi były otwarte. Rozejrzal się. Cho z Krumem nie było. Odetchnął z ulgą. Kluczyk również pasował do krat. Cicho otworzył je. Wrocil po dziewczynę i wyszedł powoli i po cichu. Usłyszał rozmowę z góry. Otworzył drzwi wejściowe i wyszedł na dwor stamtąd teleportował się do domu swojego ojca i matki.
Niepewnie zapukał do bogato zdobionych drzwi. Otworzył im skrzat.
-Idź po mojego Ojca ! Szybko ! - rozkazał blond włosy arystokrata.
Chłopak wszedł do domu. Zatrzymał się tuż przed nosem Lucjusza.
-Ojcze. Weź Hermione i zawołaj Severusa ! Proszę!
-Narcyzo ! Chodz tu proszę !
Blondynka weszła do przed pokoju. Jej wzrok zatrzymał się na nieprzytomnej dziewczynie. Szybko ją zaniosła do bawialni. Lucjusz teleportował się do Snape'a . Po chwili dwójka mężczyzn była przy Narcyzie, Hermionie i załamanym Draconie.
-Mów, co się stało?- zapytał Czarnowłosy mężczyzna.
-Wiktor Krum nas uwięził. Cho Chang torturowała niemiłosiernie Mione... Zróbcie coś !
Severus nachylił się nad dziewczyną i podał jej eliksir wzmacniający. Następnie kazał wszystkim wyjść. Draco nie wiedział o co chodzi. Martwił się . Martwił się jak cholera.Kiedy Severus wyszedł miał nie zbyt miłą minę.
-Jest w bardzo złym stanie. Nie wiem kiedy odzyska przytomność. Rany niektóre są ciężkie ale do wyleczenia. Gorzej z jej psychiką. Do półki nie oprzytomnieje nic nie mogę stwierdzić. Tu są lekarstwa które powinna dostawać nawet jak nie jest niczego świadoma.. Draco, chłopie ty też źle wyglądasz.. Masz- podał Malfoy'owi buteleczkę - pij to 3 razy dziennie. Powinno pomóc. Na mnie już pora. Trzymajcie się.
Draco długo stał w osłupieniu. Jego Miona... A co jeśli .. Jeśli ta przeklęta Cho z Krumem zrobili jej to samo co Bellatrix rodzicom Nevilla ? Draco dobrze wiedział jak ten biedak cierpi. Nie mógł znieść myśli, iż miało by zabraknąć jej żartów, kaprysów czy Bóg wie czego jeszcze. Nie wiedząc co robi przytulił się do ojca i zaczął szlochać.
-Ojcze, ja ją naprawdę kocham. -wyszeptał.
-Ja... Ja.. Nie wiem co powiedzieć synu . -i objął niepewnie młodego Malfoy'a.

***

Cho z wrednym uśmiechem zeszła do lochów. Miała już opracowany kolejny plan zemsty na Hermionie. Śmierć w męczarniach... Jakie było jej zdziwienie, gdy zobaczyła, iż kraty są otworzone i ani Dracona, ani Miony nie ma.
-KRUM !!! WIKTORZE !!! CHODŹ TU NATYCHMIAST !!! WIKTORZE !!!-wrzeszczała na całą posiadłość Kruma. Bułgar zjawił się niemalże natychmiast.
-Co się ... -urwał gdy zobaczył co się stało. -Ale jak... Co? Nie !!!
-Przecież bez kluczy nie mogli uciec !
Wiktor przeszukał u siebie wszystkie kieszenie.
-Cholera-mruknął raczej sam do siebie ignorując wściekłą Chang - musiały mi upasć gdy wstawałem.. Wiesz  gadałem z Malfoy'em i w tedy musiały mi się odczepić a ja głupi nic nie wiedziałem.
-Brawo.. Blondynka z ciebie. I co teraz ? Jak mam wykończyć dziewczynę ?
-Nie znajdziemy ich teraz. Musimy czekać.
-Ughh ! Jakie to uciążliwe !
Powiedziawszy wróciła do swojej tymczasowej sypialni.

***
Draco opiekował się nieprzytomną dziewczyną już kilka dni. Pewnego słonecznego dnia zobaczył jak powoli otwiera oczy..
-Kochanie.. Jak się martwiłem o ciebie. - powiedział i złapał ją za rękę.
-Gdzie... Gzie ja jestem ? Kim ty jesteś ? -zapytała niepewnie dziewczyna.
-Jesteś u moich rodziców w domu. Nie.. Nie wiesz.. Kim ja jestem ?
-u kogo w domu ? Ała !
Draco wybiegł z bawialni i poszedł po Severusa.. Mężczyzna zamknął się z Hermioną w pomieszczeniu i ją badał. Badał jej psychikę. Draco czekał z pokorą. Kiedy wyszedł pokiwał przecząco głową bo....

83 komentarze:

  1. Jezu ! Ona go nie pamięta ! :( Zasmuciłaś mnie tym ! Naprawdę ! Smutno mi przez Ciebie ! So sad ! :(( Czemu go nie pamięta ? Kurde no ! Rozdział świetny długi ale .. Ale ! ;( Ona ma go pamiętać ! Płacze !
    Dzięki za dedykację
    Noxxxi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) przyjemność po mojej stronie ! ;) Oj, nie rozpaczaj tak nad nimi :P To tylko postacie fikcyjne xd
      Dramione

      Usuń
    2. Jak mam nie rozpaczać jak to bardziej boli Dracona od faktu, iż Miona jest w niewoli ?
      Noxxxi

      Usuń
  2. Smutne !!! Zabiję cię za to, że go nie pamięta ! :( !
    Buuu
    ps pamiętaj kolejny rozdział mój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, pamiętam :) Nie zabijaj mnie.. Kto będzie bloga pisał ? O.o
      Dramione

      Usuń
  3. I co to dało, że już ich nie katujesz jak rozdzielasz teraz ?!? Wredota jedna !
    Super rozdział... Ale .. Nieee ! Ona ma go pamiętać ! Nie chce płakać !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że jestem wredna :D Oj, to nie płacz jak nie chcesz :3
      Dramione

      Usuń
  4. Smutne bardzo... Ten rozdział zmienił calego Dracona, Mione, Lucjusza.. Wszystko co między nimi było. Smutne. Świetnie to wymysliłaś ! Podziwiam Twoją wyobraźnie ;* czekam ba 24 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział cudny ! Ale smutny ;( Ale nie narzekam. Jestem ciekawa dalszego rozwinięcia akcji !

    OdpowiedzUsuń
  6. God! Why she did not remember! : (Sad! No, this chapter struck me ... I thought that if we will release will be okay but it turns out that there are other problems, let it remind myself it! However, you could still have some hold them in the dungeons. But it would something changed? Nothing.'s good that this is so ... But I beg you, let it remind myself it ... Do something to make this happen. Severus, I know what he wants to say but please! almost made cried as I read. poor Draco. .. But there is one plus. Namely, one that hugged the Father, and so I hope that will improve the relationship between them. waiting for a new note. greet Elizabeth

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elizabeth, not whining. This is sad but the author has a plan ... Let's not spoil it because it will not do anything! And that I would not have survived. I do not know you! :-). And so what do you think on the subject of what will happen next?
      Dramione, I forgot to write. Super write ... You have a great talent! Do not waste it ;) envy. I tried to write nothing but my efforts ... I can not.
      I would like to start a blog but I'm afraid other people's opinions :-)
      Sun

      Usuń
    2. Honey, I do not know what will happen next. I just secretly hope that the recovered memory and be happy. I think that the author is no other plans for these characters ... Hey! I have a nice theory. Would be fun to remember only the bad things from Malfoy and walked away from him and came to be with someone else but then the memory returned to her and would understand his mistake. No, but I'd do so. And how to do it Dramione I do not know. You're right. She writes wonderfully. Since the angle is an option for anonymous can freely comment on her work. Anyway, I do not know why but I have a feeling that she understands it :-). Haha but you know me. Dramione I have a small request. You could dedicate a chapter 25 for me? I would be very grateful. Write if you agree in my commentary, where Sun ...
      Elizabeth

      Usuń
    3. Eliz, it's a great idea. I wonder if it will use Dramione. It would be interesting ;) Oh! Thanks for reminding me Elizabeth. Dramione, you could dedicate a chapter 26 for me? please ... And do not forget that you have a talent! I hope that after so many nice comments do not crash your blog!
      Sun

      Usuń
    4. haah! Sincere ... Not at all, that you remembered about it. I really would love to have my idea was used for this blog! I would be taken to heaven! Oh .. Dramione sorry! How much must explain! But it's not our fault that this blog is fantastic! The same is asking for comments and discussions!
      Eliz.,,

      Usuń
    5. so .. Asks the same thing ... But in a good way. we are waiting for a response, and more! I remember ... Hermione to be with him xd
      Sun

      Usuń
    6. What you have to remember? Hermione to be with him? cool. remember that it depends on the author. I know that you love this blog but come on! ;)
      Eliz....

      Usuń
    7. I love? enough said ... You know that this blog has changed my life. I do not know how yours!
      Sun

      Usuń
    8. Me too. But it is not only thanks to this blog, but also Dramione. Anyway, at school, talk about it here ;) I do not want to clutter up the comments!
      Elizabeth

      Usuń
  7. Do tego pasowałaby muzyka Adam Lambert - Whataya Want From Me ... Nie wiem co tytuł znaczy ale jest baaardzo smutna ! :( Tak jak ten rozdział. Oczywiście nie dopytuję się co stoi pod tym bo... Bo jestem tego pewna prawie na 100 % ! Rozdział świetny ! Budzi emocje w czytelniku ! :)
    Naaatuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa, ale on jest gejem !
      :) Moniś

      Usuń
    2. I co z tego ? Te słowa piosenki pasują fantastycznie. Szczególnie, że zapomniała o nim
      Nie rezygnuj ze mnie,
      nie zawiodę Cię.
      Nie, nie zawiodę Cię!

      Usuń
    3. Naaatuuu ma rację ! Ta piosenka jest moją ulubioną (jeśli chodzi o wykonawcę ) i totalnie pasuje !

      Usuń
  8. Rozdział pełen napięcia i emocji ! Świetny ! Nie mam zastrzeżeń ! ;)
    Moniś

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozdział ... Em... Jestem w szoku .. W pozytywnym.. Tak szybko byli razem i tak szybko się wszystko popsuło. Mam nadzieję, że przypomni sobie kim on jest. I PROSZĘ ! NIE PSUJ JEJ PSYCHIKI !! NIE UTRUDNIAJ IM ŻYCIA !
    Laleczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz.. W życiu nie zawsze jest łatwo. Coś jest a później tego nie ma :) A co zrobię to już moja słodka tajemnica ^__^
      Dramione

      Usuń
  10. Kocham... Płaczę... Smutam... Raduję !
    1 - tego bloga, ciebie za to, że go piszesz !
    2 - Smutne, że go nie pamięta ! To dlatego ! ;)
    3 - To samo co wyżej :P
    4 - Bo w końcu uciekli z niewoli Kruma i Cho :)
    Notka mi się podoba ! Z resztą jak każda ! Q...Q
    Quin <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Och... wreszcie Dracuś odnalazł swoją ukochaną i wraz z nią uciekł z tego przeklętego miejsca. Cyzia, Lucuś i Malfoy Manor <3 (wybacz nie mogłam sie powstrzymać! Emocje... xD).
    Rozdział na prawdę smutny... Miona straciła pamięć i nic nie pamięta, biedny Draco... :(
    Czekam na nn :)
    Dużo weny :3
    Pozdrawiam Cyzia14.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna się użala :)
      Postaram się dodać 24 jak najszybciej.. A co do Cyzia, Lucuś i Malfoy Manor to spk ... też tak czasem mam ale z Dramione xd Emocje robią swoje, czyż nie ? :)
      Proszę tylko o jedno.. Nie płaczcie jak Miona nie będzie go chciała ani pamiętała (Upss.. Za długi jęzor ! -.-)
      Dramione

      Usuń
  12. Zaskoczyłaś mnie ! Znaczy się yy... Przytuleniem Dracona do Ojca i zanikiem pamięci przez dziewoję ! :/ Aww... Zamorduję ! A chciałam by było tak pięknie. Niestety nie zawsze dostajemy tego czego chcemy a i nie każdemu czytelnikowi dogodzisz. podziwiam talent pisarski !
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zyciu nie zawsze sa roze.. Moga pojawic sie kolce !
      Buuu

      Usuń
  13. Ah, ten Draco ! Jak on coś zrobi to aż powala z nóg ... Teraz tuli, tuli z ojcem ... Oh... No nie mogę.. Faktycznie.. Smutne.. Naprawdę. Ja bym miała depresję na miejscu Dracona !
    Mionka67

    OdpowiedzUsuń
  14. Nienawidzę cię za to, że on tak... Tak cierpi ! Ale kocham, że to robisz ! Mionka67 ma rację ... Depresja ! I Aga też ma rację... Masz talent ! Nie marnuj go !!! *__* Zazdroszczę ! :)
    lola

    OdpowiedzUsuń
  15. Mas talent- fakt
    Smutne - płaczę
    To gorsze od ich katowania ! Skończ -:-) oni cierpią znaczy się on xd
    Notka supcio
    Lexy

    OdpowiedzUsuń
  16. Zal mi jest Dracona. Dobrze, ze Lucjusz tak zareagował :-). Chlopak potrzebuje teraz wsparcia. A co do Miony to szkoda, iz nic nie pamieta. A moze to i lepiej? Nie bd wiedziała co się stało i odpocznie :* duzo weny zycze !
    Looom

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurwa.. Ja bym miała już depresję. Tyle przeżyć. SZOKUJĄCA JEST WIADOMOŚĆ, ŻE DRACO SIĘ NIE PODDAJE TYLKO TRWA W TYM I CHCE WYTRWAC!
    A Ty Dramione.. zajebiście w napięciu trzymasz ludzi. Chodz w tym przypadku wiemy co bd. Ona nie pamieta nawet jak ma na Imie !
    Dooobre !

    OdpowiedzUsuń
  18. Przez ciebie placze ! ;( smutam. Ona nic nie pamieta.
    Fajnie to wymyslilas :-).
    Pozdrawiam
    Tunia281298

    OdpowiedzUsuń
  19. Dech zapiera ! Takie to zajebiste ! Chce wiedziec co jest pod slowem Bo !
    :-)
    lily evans

    OdpowiedzUsuń
  20. Och, jakie to smutne ! Szkoda mi ich...

    OdpowiedzUsuń
  21. Kat z Ciebie. Tak mało napisałaś :( Ale dobrze, iż chociaż coś :-).
    Pozdrawiam
    Słodycz

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesus! I do not know ... I mean how Draco must have felt when his love life said that she does not know who he is. I have mine at the end of Severus. Poor Draco .... I experience it: ( Regards Sun

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspolczuje Draconowi, jego rodzicom i Hermionie. A Cho i Wiktorowi dobrze tak !
    Rozdział super... Smutny ... I dobrze. W zyciu nie zawsze jest kolorowo :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Smutne i wspaniałe :** kocham... czekam na wiecej

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetmie to wymyslilas. Jestem w szoku. Nigdy tobie nie dorownam w pisaniu !jestes za dobra ! Ja az tak nie :( pozdrawiam
    Kuba

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietny rozdzial :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Smutny ;( czemu !?

    OdpowiedzUsuń
  28. Smutbe ale za razem piekne

    OdpowiedzUsuń
  29. Kofam . Szkoida, ze smutne ale widac tak musi byc :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czekam na nn
    Ta swietna db ze juz uciekli

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudo! Chce wiecej

    OdpowiedzUsuń
  32. Te angielskie komentarze mnie rozbrajaja !

    OdpowiedzUsuń
  33. Czekam na nn :-) nie mige sie doczekac xd

    OdpowiedzUsuń
  34. To jest za malo !

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny rozdział. Taki pełen emocji, miłosci, smutku . no i Draco w koncu zrobil cos by releacje z ojcem byly lagodniejsze !!! ;) czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  36. Super.. piękny rozdzial. Szkoda, ze smutny

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie moge sie doczekac co bedzie dalej. Czy ona odzyska pamiec a moze nie? Ciekawa jestem czym nas teraz zaskoczysz xd I gratuluje tylu komentarzy :3

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie ! Czekam na wiecej xd

    OdpowiedzUsuń
  39. Czytam czytam i buuum ! Smutne zakinczenie !

    OdpowiedzUsuń
  40. Sorka, ze teraz komentuje ale dopiero co znalazlam chwile czasu. Musze sie uczyc do matury i bla bla bla.
    Rozdzial wzruszyl mnie i to bardzo ! :3 Twoj styl pisania jest piekny i wgl! Tak trzymaj ! Szkoda, ze nuc nie pamieta ale mam nadzieje ze wiesz co robisz :-).
    Ewka

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak możesz kończyć w takim momęcie . Nie robi się tak xD ... Mogę się tylko domyślać o co będzie dalej niestety . Cóż :(
    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniałe! Czasami potrzeba takiej odskoczni od życia codziennego i dziś znalazłam tę odskocznię w Twoim blogu.:D Nie mam zielonego pojęcia, jak to dalej potoczysz, to wiesz tylko Ty

    OdpowiedzUsuń
  43. No ej ! Pisz ;* czekam na wiecej. To bylo wzruszajace !

    OdpowiedzUsuń
  44. To bylo dziwne. W sensie to co Malfoy zrobil ! Czekam na nn :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nic dodać, nic ująć no po prostu ślicznie, zabójczo, uroczo, zajebiście, pięknie

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajny blog ;D Bd na niego zagladac ; )
    Lama

    OdpowiedzUsuń
  47. Zakochałam się w tym blogu . ;D
    Jest po prostu cudoowny . ;*
    gratuluję . ;]
    Lumos

    OdpowiedzUsuń
  48. Czekam na wiecej !

    OdpowiedzUsuń
  49. Pisz szybko ! Chce wiedziec co dalej z Miona, Draconem i z ich wspolnym zyciem ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ej, pisz ! Smutno sie zrobilo.... chce by bylo jak dawniej !

    OdpowiedzUsuń
  51. Huhu, już 23 wiem, że późno komentarz ale teraz mogłam wejść na kompa ! ^__*

    OdpowiedzUsuń
  52. Kiedy nn ? Chce wiedzieć.! Czekam z niecierpliwoscia

    OdpowiedzUsuń
  53. Smutne.. I nawet dobrze !

    OdpowiedzUsuń
  54. Cuuudne ! Czekam na wiecej

    OdpowiedzUsuń
  55. Kiedy niwa notka?
    Ten rozdzial pelen emocji wrazen i smutku, tak dalej !
    Moniq

    OdpowiedzUsuń
  56. Szukalam fajnego bloga. Trafilam na tego. Czytalam na jednym tchu. Cudny rozdział, czekam na kolejny !
    Blondyna

    OdpowiedzUsuń
  57. Ufff... wreszcie mam czas na przeczytanie notki. Rozdzial zajebisty ! Plakalam. Serio !
    Och... nie moge sie doczekac nowego rozdzialu. Jestem bardzo ciekawa co dalej bedzie z Mina, Draconem. Z Nimi ! No i z zemsta Cho i Kruma
    Takie to piekne. To cale opowiadanie jest cuuudne !
    Pozdrawiam
    Hanka

    OdpowiedzUsuń
  58. Przepraszam, że teraz komentarz dodaje.... Rozdział cudny, zresztą jak zawsze. Szkoda, iż Miona nie pamięta swojej Miłości... ;3 mam nadzieję, że szybko sobie wszystko przypomni... Ale jak Ty to zrobisz wiesz tylko Ty. Nikt inny ! :D A więc weny, weny, weny !
    Pozdrawiam
    Looolka

    OdpowiedzUsuń
  59. Jejeku! Wzruszyłaś mnie. Czekam na kolejna notke !
    Jacek

    OdpowiedzUsuń