piątek, 8 lutego 2013

Rozdział 26


Wybaczcie, że jest krótki ;3 A więc tak. Krótka przemowa. W 25 rozdziale pisałam, iz notka będzie w sobotę. To na cholerę pytacie się kiedy następna notka? Nie róbcie tak, gdy Was o tym informuję. Utworzyłam nową zakładkę "Wyjec" będe w niej umieszczać informację dotyczącej rozdziału. Co mam na myśli? A mianowicie to kiedy przewiduję dodanie czegoś ;) Jak widać ten rozdział nie jest na czas. Jest wcześniej. Mam id dnia dzisiejszego ferie, więc mam nadzieję, że Was trochę obsypie rozdziałami ! ;D Dziękuję mojej Becie za pomoc. Nie wiem czemu niektórzy się jej czepiają. Chodzi o to abyście tego nie robili. Mi ona wystarczy i jestem z niej zadowolona, pomimo tego, iż małe wpadki się zdarzają. Ja jej wybaczam i proszę Was abyście również to uczynili. Mam skrytą nadzieję, że się poprawi. Aha! I dziękuję za TYLE komentarzy pod ostatnim postem ! Nie doceniałam siebie aż tak bardzo. Wy to zmieniacie. Dziękuję Wam z całego sera ! :*
Pozdrawiam
Dramione

***

Spojrzał na nią i przekręcił głowę.
-Jesteś piękna- wymruczał.
-A ty jesteś zadufałym lowelasem, który myśli tylko o sobie.- popchnęła go lekko na blat i odwróciła się w stronę wyjścia. Jednak coś ją zatrzymało. Mocny ból przeszywający jej głowę. Ukazał się nagle Obraz jak uciekają z kościoła ona i on… Trzymają się za ręce... Nie wiedziała o co chodzi.
- Miona co się stało? - Spytał troskliwie chłopak.
-Czy my kiedyś uciekliśmy razem ? -zapytała niepewnie. Była zakłopotana, miała mętlik w głowie.
-Tak. Z mojego ślubu- mówiąc to pokiwał twierdząco głową.
-Aha- odparła laktonicznie.
-A co?- podszedł do niej- Przypomniałaś sobie coś?- spojrzał przenikliwie w jej oczy.
-Nie…- zacięła się- Nie… ważne.
Wyszła z kuchni zostawiając lekko zdziwionego Malfoya i udała się do „swojego pokoju”.

* * *
Cho z każdą chwilą była coraz bardziej wykończona psychicznie . " Gdzie ona do jasnej cholery jest !? " nagle usłyszała dzwonek. Jak piorun pobiegła do drzwi i je otworzyła. U progu stała zakapturzona postać.
-Witaj Cho- zachrypiała.
-W końcu jesteś!- warknęła- Ile można na ciebie czekać Parkinson?- rozejrzała  się dokładnie na podwórku aby się upewnić  czy nikt ich nie obserwuje i  teatralnym ruchem ręki kazała wejść byłej narzeczonej Dracona do środka.
Dziewczyna zdjęła czerwony płaszcz i usiadła wygodnie na fotelu. Po chwili Azjatka usiadła naprzeciwko niej.
-Jest u swoich rodziców…- wyszeptała, jakby bała się, że cały czas ktoś ich obserwuje- Hermiona nic nie pamięta.– Pansy odchrząknęła.
-Och, jak mi szkoda tej dziewczyny - zaśmiała się ironicznie Chang.
-Co zamierzasz zrobić?- zapytała niepewnie.
-Z Krumem porwiemy dwie najbliższe jej osoby- uśmiechnęła się szeroko.
-Czyli kogo?
Na to Cho przewróciła oczyma i westchnęła ciężko.
-Pottera i Weasleya!- krzyknęła.
Nie rozumiała jak ten „Mops” mógł od razu nie wiedzieć kogo miała na myśli… Przecież chodziła z nimi na prawie wszystkie zajęcia! Byli na tym samym roku… Na pewno wiele razy widziała ich razem na błoniach, w Wielkiej Sali.
-No proszę, kto by się spodziewał- mruknęła cicho. Azjatka opadła z sił, nie miała już siły się złościć…

***
Harry siedział w swoim gabinecie i przeglądał papiery z Ministerstwa. Nagle usłyszał dzwonek do drzwi.
-Ginny!- zawołał- Skarbie mogłabyś otworzyć?
Rudowłosa kobieta  skinęła głową na „tak” i tanecznym krokiem podeszła do drzwi i otworzyła je. Stał w nich Krum. Pani Potter grzecznie wpuściła Bułgara do środka i poinformowała gdzie jest Harry.
Wiktor zapukał o ciemne drzwi. Niemalże natychmiast otworzyły się. Wysoki mężczyzna wszedł do środka i ujrzał zamyślonego Pottera.
-Pan Potter. Jak miło cię widzieć po tylu latach - zaczął nagle Krum. Po tych słowach Harry od razu wybił się z transu i podniósł wzrok do góry.
-Wiktor ? Co ty tutaj robisz ?-  zdziwił się. Oczywiście powstał i wraz z Bułgarem uścisnęli sobie dłonie w akcie uprzejmości.
-Starego kumpla nie mogę odwiedzić ?- zapytał z nutką ironii w głosie.
Harry'ego zatkało. Przecież z Wiktorem nigdy nie miał dobrych kontaktów.
-Dobra, to było pytanie retoryczne. Wiesz może co z Granger ?
-Przykro mi ale informacji na jej temat nie posiadam –burknął. Musiało się chyba coś stać… skoro Krum zaszczycił go swoją obecnością

***
Hermiona następnego dnia postanowiła, że będzie dla Malfoya milsza. I to nie przez ten przeklęty pocałunek ale ze względu na Narcyzę i Lucjusza. Wiedziała, że oni to w pewien sposób przeżywają… lecz są arystokratami, więc nie ujawniają tego publicznie. Nie chciała sprawiać im kłopotów. Drażniło ją jedno. Miała wrażenie, że zdarzy się to czego za wszelką cenę chciała uniknąć. Coś czego bezgranicznie się bała. A mianowicie utrata przyjaciół.

79 komentarzy:

  1. Łooo . Boskie . *.* Uwielbiam czytać twoje opowiadania . Muszę nadrobić zaległości . ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo intrygujesz pomysłami. Naprawdę nie mam pojęcia co się dalej wydarzy więc na pewno chętnie znów tu zerknę. Szkoda tylko, że rozdział taki króciutki! Pozdrawiam!
    Venetiia Noks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :* Hehe no nikt nie wie prócz mnie i mojej Beeety xd

      Usuń
  3. ( oo jestem pierwsza ^^) Bardzo mi się podoba rozdział.. Nie mogę się doczekać rozwoju akcji ;) Czekam na kolejny . Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział fantastyczny, szkoda, że taki krótki. Zgadzam się z komentarzami wyrzej. Zaskakujesz pomysłami. Chętnie zajrzę tu jeszcze :3
    Pozdrawiam
    nox

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ! Czekam na kolejny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za powiadomienie. Ymm. Podoba mi się to, iż Miona w końcu przypomniała sobie coś dobrego. Czemu powiedziała nie ważne? Ależ to ważne. Zastrzeżeń jako takich nie mam. Krótki rozdzial :( ja nic do bety nie mam. Aha i obyś na ten wtorek co w wyjcu pisalas sie wyrobila xd
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no, no... podziwiam.. Zajebisty rozdział. Nie mogę sie doczekac dalszych losów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za powiadomienie ! W szkole mowilas, że jutro będzie rozdział. Dobra. Ten był super ! Czekam na 27.. A tak wgl jak pierwszy dzien ferii Ci mija ?
    W.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie rozumiem co ktoś ma do bety!? Ja nie mam zastrzeżeń .

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny rozdział. :)
    Ahh... Krum odwiedził Pottera... ciekawe co dalej się wydarzy. ^^
    Weny. :*
    Pozdrawiam Cyzia14. :2

    OdpowiedzUsuń
  11. Oprócz tego, iz krotko to nie mam zastrzezen ! Podoba mi się ten rozdział. Zaskoczyłaś mnie wizytą Parkinson. To było wilkie WTF !?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach... POJAWIŁ SIĘ MOJ HARRY. Mam nadzieję, że nic mu się nie stanie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Och.. oby przeczucia Miony się nie sprawdziły ! Nie zniosę tego ! Czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  14. Co? Krum i Harry? Pansy i Cho! Wtf? Nie ogarniam ! Ale ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och.. Ogarniesz później ... Miona nie dowie się o tym i plan Krum z Cho nie wypali ;3
      Dramione

      Usuń
  15. Super. Czekam na nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny zwrot akcji. Znowu mnie zatkalo ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szok! W koncu cos sb przypomniala ale mogla mu to powiedziec ! -.-.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie moge sie doczekac kolejnej notki. :-)
    Aguś

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwiodłas mnie tym blogiem. Oczywiscie polece go znajomym. Czytałam komentarze pod 25 rozdzialem i szczerze to nie przejmuj się tą co pisze krytyke. Nie powinno cie to obchodzic. Ona jest jedna. Nas jest ok 100 patrzac po komentarzach ;)
    Luna

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda że taki krótki ale mam nadzieję że nadrobisz :D Ja też dzisiaj ( właściwie to od poniedziałku ) zaczynam ferie xD
    No no ale ty kochana się jak widzę powolutku rozkręcasz z akcją ... Najpier Hermiona , Draco , teraz Potter i Ron , pewnie zaraz jeszcze wkręcisz w to Ginny xD Nom ale jestem strasznie ciekawa jak to wszystko się ułoży choć widzę że narazie nie masz zamiaru jakoś to wszystko poukładać . I dobże , przynajmniej jest ciekawiej. Mogę się tylko domyślać że Hermionie kiedyś w końcu ta pamięć wróci i wszystko ( prawie ) będzie dobże.Dobra kończę juz bo zamulam niestety ... 'taa niema to jak czytanie blogów od 18.30 xP' Czekam na kolejną notkę ... Pozdraaawiam :*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee... Ginny nawet nie bd wiedziała o czymś. Nie wmieszam jej do tego, ja sie nie rozkręcam -.-
      Dramione

      Usuń
  21. No bardzo ładny, muszę Ci powiedzieć :) Nie rozpisuję się za bardzo, bo jestem bardzo zmęczona, bo wczoraj miałam imprezę i muszę sobie odespać. Czekam na neext :*

    OdpowiedzUsuń
  22. No nie! :C
    "Połknęła" ten rozdział jednym tchem i przewijam dalej..patrzę a dalej nie ma... o.o Za krótkie moja droga! Ale i tak nie zmienia to faktu, że rozdział jest boskii ;))
    Ahh i jeszcze jedno.
    GG 25582771
    Więc teraz możesz mnie informować o nowych notkach poprzez GG.
    I Vice Versa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co? Za krótkie !!?? A wiesz ile ja się nad tym męczyłam !! =) oj, duuuzo !

      Usuń
  23. Ej! Myślałam, iż się postarasz i rozdział będzie długi! A tu dupa... czytam czytam czytam i nagle widzę ostatnie słowo. I zamiast uśmiechu mam grymas gdyż baaardzo krótkie ! No ej! To nie fair !
    Gośka

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczerze .? Myslalam, ze bedzie krótszy. Bo pisalas ze krotki. A rozdzial w miare w miare xd nie narzekam oprocz tego, iz malo opisow. Wiem, ze dopiero od 29 beda co mnie bardzo pociesza ;) czekam na 27 z niecierpliwoscia !
    Papa
    Lily

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczny rozdzial. Ciesze sie, ze Harry'ego w to wmieszalas :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne ! Na prawdę świetne ! To nic, że krótki. Mam nadzieję, iż nadrobisz to w przyszłych rozdziałach ;)
    Nie moge się doczekać
    Avis

    OdpowiedzUsuń
  27. jeej, uciekli.. Ech, to wspomnienie na pewno musi coś zmienić ! I Co? Krum przyszedł do Pottera !!??
    Czekam na nexta
    Pomyluna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy coś zmieni... Może ? Tak, wyraźnie pisze, iż przyszedł ^^

      Usuń
  28. Och, Kochana.. Ten rozdział jest świetny ! W końcu czuję, iż akcja się rozwija !! i co z harrym ? Może martwię sie o niego ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmm, no nie wiem, nie wiem. szczerze ? Powinnaś zrobić dłuższy rozdział. To po raz. Po dwa nie mieszaj w to Pottera. A po trzecie skąd Pansy wie gdzie oni są ?? Nie pisałaś nic o tym.
    A tak to okey ! Nie narzekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie. Ten rozdział do mnie nie przemawia. Draco pokazuje się w złym świetle !! Blog jest ok ale ten rozdział nie... Naprawdę nie... czekam na 27 oby był lepszy ;)
    Pozdrawiam
    Feltonka

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja kocham ten rozdział. Jest świetny. Z resztą jak każdy . Świetnie piszesz, uważam, iż akcja rozwija się w prawidłowym tempie ! Zaskoczyła mnie wizyta Parkinson i Kruma. Och, z resztą po nich można spodziewać się wszystkiego !!! Nie narzekam bo nie mam na co ale mam nadzieję, że wiesz co robisz !! + muzyka jest zajebista. Widzę, że dodałaś pare utworów np Eweliny Lisowskiej ! Siedzę tu i tego słucham. jest lepiej niż na YT bo się nie zacina :3
    Oj, ale się rozpisałam. Wybacz. Aha i czytałam wyjca. Mam nadzieję, że się wyrobisz do wtorku. Znaczy się Twoja Beta. Pozdrawiam ją i Ciebie !
    ;*
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Co do muzy to przypadła mi do gustu xd

      Usuń
  32. Ciekawe na prawde ciekawe. Zaintrygowałaś tym, że Krum przyszedł do Pottera. Po Pensy można spodziewać się wszystkiego !
    Czekam na nexta pa

    OdpowiedzUsuń
  33. WOW !! Cyztam i nagle są *** i Krum ! ? Zaskoczyłaś nas wszystkich! gratuluję ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję już 26 rozdziału i tego rozdziału udanego ! z tych komentarzy wynika, iz się bardzo podoba ! ;) No mi również...

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się rozdział. Ciekawa jestem dalszych wydarzeń ze strony Krum'a u Harry'ego :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oooo jaaa... pisz szyyybcieeeej !!

    OdpowiedzUsuń
  37. Rozdział świetny! Czekam na nexta , ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. No nie ! Twoj styl pisania jest zajebisty :** czekam na kolejny rozdzial. Chce by sie wyjasnilo wszystko :d

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana, zabije cie kiedys za to. Krotkie i rzadko rozdzialy dodajesz. Powinny byc one. Dwa razy dziennie ! I oczywiscie Beta niezle to poprawia xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hoho ! To miesiąc blog by trwał !! Pomyslałaś o tym może ?? :)

      Usuń
  40. I znowu oderwalas mnie na chwile od klopotow. Kocham Cie za to. Rozdzial zajebisty
    Ann

    OdpowiedzUsuń
  41. Swietne ! :d czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeej. Krotkie ! Ale swietne

    OdpowiedzUsuń
  43. Aww... chce więcej xd :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Fantastyczny rozdzial. Wybacz nie rozpisze sie bo zamulam

    Agata

    OdpowiedzUsuń
  45. Piekny rozdzial. Czekam na wiecej xd

    OdpowiedzUsuń
  46. Haha Krum i Potter xd no ja się o niego boję...Czekam na nexta
    Inna

    OdpowiedzUsuń
  47. Och, kochana... musialaś urwać w tym momencie ?? Skąd miała takie przeczucie ? Ach, to się robi co raz ciekawsze !! ;) Czekam aż coś dopiszesz bo tego tak nie możesz zostawić !!

    OdpowiedzUsuń
  48. Hmm.. A więc mam kilka pytań. Narcyza i Lucjusz... co mają przeżywać?
    Czemu Krum odwiedził Pottera ?
    Skąd Pansy wiedziała to o Mionie ?
    Skąd bierzesz te teksty (Hermiona - Draco )
    Czekam na odpowiedź
    Yoki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yoki, odpowiem ci na nie..
      Odwiedził, bo ma z Cho plan. Pisałam to. Cho mówiła to "mopsowi " ;)
      Lucissa ma co przeżywać. Miona myśli, iż przeżywają to, że jest szlama w ich domu a tak na prawdę przeżywają tragedię, która dotknęła Dracona.
      Skąd wiedziała ? Może stąd, że ma swoje tajemnice i źródła ? Hmm..?
      A co do tekstów to z głowy ;d
      Mam nadzieję, iż zaspokoiłam odpowiedziami ;p
      Pozdrawiam
      Dramione

      Usuń
  49. Zastrzeżeń nie mam ! Pięknie to rozpisałaś ! Tak, i niech nikt nie waży się jej czepiać ! ! ! Super jej to wyszło !:p
    No a więc w wyjcu pisało, że we wtorek a teraz, iż w środę.. ja już nie wiem kiedy bd Next ale mam nadzieję, że za niedługo bo jak nie to się chyba zabiję !
    Avis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, rozdział nie wiem kiedy bd ale jutro z okazji walentynek wam coś dodam !! ;)

      Usuń
  50. Ach, w końcu mam czas ^^
    Za krótki rozdział to po pierwsze. Po drugie WHAT !!! Potter i Krum !? Cho i Parkinson!!
    No, no, no... Rozkręcasz się widzę ! I cieszy mnie to baaardzo ! Mam nadzieję, że dodasz szybko nowy rozdział bo Ten jest za krótki ! Och, nienawidzę cię za to !!! ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak postaram się dodać rozdział jak tylko beta się z nim upora ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  51. Why such a short chapter? I have to kill you for it? No, I can not stand it! Write faster ... Longer sections would be handy too! p I was surprised that Victor comes to cicatricial .. Hah. Well invented. The truth! I look forward to the next chapter! Regards Elizabeth

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne ! Nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów ! Ciekawe co dla nas szykujesz !! ;d

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowne... Z każdym rozdziałem piszesz coraz lepiej !! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Lol
    Krum haha ... Doobre ... ;p no, no, no... hehe nie wiem co pisać xd

    OdpowiedzUsuń
  55. Czekam na kolejna notke !! Aww zajebiscie piszesz !! Xd

    OdpowiedzUsuń
  56. Je, je, je już 26 huhu czekam na nn bo ta zajebista ;*

    OdpowiedzUsuń
  57. Zapraszam na nowy rozdział :)
    http://sevmionelove.blogspot.com/2013/02/rozdzia-34.html

    OdpowiedzUsuń
  58. Huhu... sorry, ze teraz dodaje komentarz alee... Nie miałam czasu xd
    Rozdział fantastyczny. Czekam na kolejny !! ;*

    OdpowiedzUsuń
  59. Hej !
    Rozdział świetny ! Szkoda, że krótki ! Zabije za to ! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękny rozdział. Tajemniczy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Tajemniczooo... Uuuu Ciekawa jestem dalszych losów ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie, ten rozdział nie jest w moim guście... Za mało Dramione za dużo 3 osób !!!

    OdpowiedzUsuń