wtorek, 19 marca 2013

Rozdział 30

30 rozdział jest wcześnie... kazałam nie sprawdzac go becie choć ona się upierała. Wybaczcie za błędy... sama sprawdzałam ;) Dziękuję za 631 wejść i 105 komentarzy ;* jestem w szoku! Zachecam do dodania do obserwatorów i komentowania! Każdy obserwator i komentarz daje mi motywację i likwiduje cheć do zawieszenie a chęć taką mam ogromną! Proszę polecajcie mnie znajomym ! ;) 
Pozdrawiam i miłego czytania
Dramione





***





    Kolejne dni były bardzo napięte. Draco i Hermiona ciągle się kłócili. Chłopak obwiniał siebie za te wszystkie wydarzenia. Jednak udało im się zdobyć kilka informacji na temat syna Voldemorta. Krum i Cho byli pod wpływem Imperio. Z Pensy było tak samo. To on ich zaczarował by się zemścic. Hermiona szukała wszędzie jakiejś wskazówki ale na nic. Draco otrzymywał kolejne listy. Każdy o tej samej treści. Wyglądało na to, iż potomek Czarnego Pana nie odpuści.

   Narcyza siedziała wygodnie w fotelu, czytała książkę i piła wodę. Maż stał nad nią i głaskał jej włosy. Była cisza. Dracona z Miona nie było, gdyż pojechali do biblioteki. W pewnym momencie Cyzia poderwała się z szarego fotela, rozlała wodę, która zmoczyła książkę i dłonią walnęła męża. Lucjusz zawył z bólu. Trafiła w oko.
- Przepraszam cie skarbie - powiedziała dysząc.
- Co się stało?
- Myślałam nad synem Pana. Czytałam aż natknęłam się na fragment... Wiesz... W książce.
- Wiem, głupi nie jestem
- No nie powiedziałabym kotku -Zachichotała. - Ale do rzeczy. I TO DAŁO MI DO MYŚLENIA !!
- Przeczytaj. - powiedział opanowany
- Dobrze.. - odchrząknęła - " Jeśli potomek twego wroga jest nieznany a on chce się zemścić nie szukaj go wśród swoich. Szukaj wśród tych których nienawidzisz, zraniłeś bądź się nie spodziewasz. Nie musiałeś ty go zranić  Wystarczy ktoś z twej rodziny Azjaszu. Pomyśl. Może wpadniesz kto to."
Lucjusz w pytającym geście uniósł brwi. Nic z tego nie rozumiał.
- Nie rozumiesz !!?? - zapytała prawie wrzeszcząc  On pokiwał przecząco głową. - Och, jesteś tępy. To na pewno nikt ze śmierciozercow... To zapewne ktoś kogo nasza rodzina skrzywdziła  Tak, wiem... Draco bo zabił ojca... Ale jeden list był przed upadkiem Pana !! Czyli nasza rodzina musiała skrzywdzić go wcześniej .. Nie wiedząc kim jest...
Lucjusz stal w osłupieniu  Rozum żony go zaskoczył  Nie spodziewał się tego po niej. Wiedział  iż jest inteligentna ale nie żeby aż tak...
Po chwili usłyszeli śmiech i rozmowę. Do salonu wszedł Draco. Trzymał pod ręka Hermione.
- Witaj synku. - powiedziała Cyzia i  z powrotem usiadła w fotelu. Draco tylko się uśmiechnął. Podszedł do starego barku i nalał sobie do szklanki różowy napój.
- Synku... Powiedz, kogo raniłeś przed upadkiem Pana...
- Nie rozumiem po co Ci to... Ale skoro chcesz wiedzieć mamusiu to... Pomyślmy...
- Tak szczerze Draco - wtrącił się Lucjusz.
- Hermione, Pottera, Rona, Ginny, Lune, Nevilla - tak on to był i jest urodzona sierota... Hahaha...- zaśmiał sie - Czasem Snape'a dobijałem... A co?
- Tak tylko... NEVILLA?? Hm.. - Narcyza zamyśliła sie. Coś jej świtało  Z kąś  kojażyla jego... Lucjusz położył dłoń na jej ramieniu i lekko ścisnął w gescie dodania otuchy.
Hermiona przeszła sie po salonie. Usiadła na puszystym dywanie, który leżał na srodku pokoju. Skryła twarz w dłoniach i tez myslala. Próbowała sobie przypomnieć co mowil Longbottom o swoich rodzicach.
- On mi coś mówił .. Mowil, ze Lestrange pozbawiła go rodziców .. Stracili zmysly przez nia. - powiedziała .       Hermiona chwyciła do reki książkę Cyzi, która była mokra od wody. Tez przeczytała ten dziwny fragment. Spojrzała na Cyzie to na Dracona. Sama nie wiedziała co robić i co myslec. Synem Voldemorta mógł być każdy kogo Draco tępił. Odłożyła rzecz, którą trzymała i wstała.
- To nie moze byc on - powiedziała cicho - nie jest taki...
Pani Malfoy miała dość napietej ciszy. Chciała jakoś ja poluźnić wiec zrobili pierwszy krok. Chwyciła męża za rękę i pociągnęła za sobą. Stanela na środku, kolo Miony.
- Chcemy cos Wam powiedziec. - oznajmiła podekscytowana.
Draco spojrzał na nich podejrzliwie.
- Draco... Będziesz miał rodzenstowo....

70 komentarzy:

  1. O kurde. Fajny :) ale postaraj się pisać troszkę dłużej. Niezłe z tym rodzeństwem chociarz można się było tego dobyślić już wcześniej. Był taki wątek z tego co pamętam że państwo Malfoy o tym rozmawiali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję, że 31 będzie dłuuugi ;)
      Dziękuję, tak, tak... specjalnie dałam ich rozmowę o tym : p

      Usuń
  2. Ahh... Wreszcie się wydała tajemnica Cyzi.^^ Ciekawe jaka płeć dzidziusia hm...
    Zabije Cię za to, iż nie pozwoliłaś mi sprawdzić tego rozdziału! Przecież wiesz, że to daje mi ukojenie i odrywa od szarej codzienności... Gr...
    No w sumie to by było na tyle. Wybacz, że się nie rozpisałam, ale weny brak... :(

    PS: Nawet nie myśl o zawieszeniu bloga...
    Pisałyśmy na ten temat! KPW?

    Pozdrawiam Cyzia14. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, często masz brak weny... napisałam 31 i 32 i też mam brak weny ;( Och, wiem jak się czujesz! xd A nie pozwoliłam bo czeka Cię sprawdzanie 31 tego długiego i 32, który masz już na mailu.
      Dobrze wiesz, że zawieszę jak spr na blogu się nie poprawią ! I mniej to na uwadze, ja nigdy nie mówię niczego na darmo! -.- (mordercze spojrzenie ^^ )

      Usuń
    2. Hah sprawdzę i to nawet zaraz, bo nie mam nic lepszego do roboty... A ciągle zamartwiać się nie mogę, bo w większą depresję wpadnę... :/ Jest ciężko ale daje sobie jakoś rade.
      Ej weź... To, że ja mam zamiar zawiesić bloga, bo nie wyrabiam z tym wszystkim, to nie znaczy, że ty masz... Tobie blog bardzo dobrze prosperuje, więc czego chcesz więcej?
      Ja na Twoim miejscu przemyślałabym to jeszcze raz, na spokojnie, a nie działa pod wpływem impulsu... Uwierz nie warto... Znam to z własnego doświadczenia. (Ahahah Złote rady Cioci Cyzi :D)

      Usuń
    3. (Cioci Cyzi? Ahaha )
      Myśle nad tym od stycznia kochana Michlinko xd ;3 A Tobie idzie wspaniale... zaraz je sprawdzisz?
      Hahaha na pewno! xd Wierze w Ciebie no ale wiesz... też nie mam czasu na bloga ale jakoś pisze i co? Już 30 rozdział mam ! A skoro jestem chora to w domu na kompie pisze rozdziały dla Ciebie byś sprawdzała! Uwierz mi, że do końca tygodnia 33 dostaniesz... aha i jego synem nie bd ten co ustaliłyśmy... trzeba skołować kogoś innego ! A WIĘC MIŚKA... MYŚLIMY :D

      Usuń
    4. Ahahhah no dobra... może nie zaraz je sprawdzę, ale kiedyś na pewno... No tylko Ty wiesz, że ja czas na bloga mam, ale co z tego jak cały czas jestem zabiegana. To tu to tam... Grr... Nie mogę znaleźć swojego miejsca na ziemi...
      Ale, dlaczego synem Lordzia Voldzia nie może być TEN-KTOREGO-USTALIŁYŚMY? xD... Aw... Serio nie mogę znaleźć nikogo odpowiedniego... ;f

      Usuń
    5. Bo nie może paść na niego podejrzenie... ma działaś w ukryciu!! Rozumiesz??
      Wiem, wiem, jesteś zalatana ! Straaasznie ! ;)

      Usuń
    6. Działać po przykrywką... Znaczy się? :D
      Hahaha sądzisz, iż ktoś może się domyślać o kogo chodzi? Boo ja raczej nie. :D

      Usuń
    7. potajemnie
      A ja wierze... przeczytaj jeszcze raz rozdział 30, 31, 32 i zobaczysz !! MUSI BYĆ KTOŚ INNY... HHAHAA WIEM! XD MADRA JA XD

      Usuń
    8. Ahahahaa jednak poszłyśmy na kompromis i wybraliśmy JEGO. :D Serioo ciekawie to wymyśliłaś. No widzę, że serio wena dopisuje. ^^ Pożycz trochę oddam potem. :D

      Usuń
    9. Tak, jego... a jak przyjdzie po zemstę to wypowie monolog jaki to on biedy bd mu wypominał i podczas monologu to się stanie !!!! Ty wiesz co xd

      Usuń
    10. Ahahaha wiem co... Ah to będzie cudowne. Już mam ten obraz przed oczami... Hormony wezmą górę i stanie się. :D

      Usuń
    11. No stanie się i to trochę zaboli Dracona... wiesz czemu no nie? Biedacy ;(

      Usuń
    12. No wiem, że go zaboli, ale tak będzie dla nich wszystkich lepiej. :D
      Ale ta akcja będzie komiczna na pewno. :P

      Usuń
    13. A później ślub... pomożesz mi go opisac bo ja nie umiem :c To bd cios przez Kogoś poniżej pasa... bd kłótnia ;(

      Usuń
    14. Kłótnia?! :O Hahaha Ty wiesz jak jak kocham opisywać śluby??? BLA BLA BLA ogłaszam Was mężem i żoną... Możecie się pocałować... Ale spoko pomogę Ci opisać. :P

      Usuń
    15. Dzieki... Tak kłotnia miedzy NIA a NIM

      Usuń
    16. między NIĄ a NIM? Czy to te osoby o których myślę?...

      Usuń
    17. Taaak... tą co hormony i tego co zaboli

      Usuń
    18. Aw... będę wyć ze śmiechu, jak bd czytać tę scenkę. :D Zawsze śmieszną mnie takie sceny. HAHAHA :P

      Usuń
    19. Płakała? Ahahah spoko

      Usuń
    20. Aw... Człowiek nie umie pisać no. -.-
      Już się nie mogę doczekać tego momentu, kiedy zasiądę przy komputerze, odpalę lampkę nocną i zacznę to czytać. :D

      Usuń
    21. no Cyziu, Tobie bardzo często zdarzają się błędy jak szybko piszesz ;d Czytać, ale co chcesz czytać? Wybacz, nie rozumiem xd

      Usuń
    22. Taak Ty już zdążyłaś się przyzwyczaić do mojej pisowni. :D
      Ahh dowiesz się w swoim czasie o co mi chodzi. :P

      Usuń
    23. Czemu? No powiedz o co :) Tak, przyzwyczaiłam się xd

      Usuń
  3. Kuźwa, fajny rozdział. A jaka reakcja Dracona na ciązę? Znów w niesmak przerwałaś rozdział ;( Ale cóż, oby szybko był 31

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem! Ciekawa jestem reakcji Dracona i Miony... i czemu wplądujesz w to mojego Neville'a? On jest mój ! Ach... Dzięki za info ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no, no, no... akcja się rozwija... i się cieszę... śmieszne było to, że Lucjusz nic nie wiedział o inteligencji żony! O.o rozjebałaś mnie tym!
    Bella

    OdpowiedzUsuń
  6. NNo , no ... tego to się niespodziewałam :D Bedzie ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW ! Ona w ciąży? Ahahaha trochę śmieszny ale znów skończyłaś w niesmak :/ No trudno... jakoś przeboleje. Czekam z niecierpliwością na 31 i nie zawieszaj !!!!
    Kamilka

    OdpowiedzUsuń
  8. N ie zawieszaj! Załamie się! Kurde... LUDZIE DODAWAJCIE DO OBSERWOWANYCH A JAK CZYTACIE DODAWAJCIE KOMENTARZE BO INACZEJ NIC NIE BĘDZIEMY CZYTAĆ! RUCHY!!
    Rozdział świetny jak każdy! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie * Jak już i masz rację, nie powinna zawieszać gdyż ma talent. Rozdział świetny i dodaj wkrótce 31 !
      Buu

      Usuń
  9. och, świetne! Tylko bic brawa! Czekam na 31 i nie zawieszaj!

    OdpowiedzUsuń
  10. arcydzieło! Płynnie się czyta, krótki więc nie przynudza! Ach, czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  11. Krótki :( Ale fajny, a więc.... nie zawieszaj idiotko! Pisz i się rozwijaj gdyż jesteś w tym dobra! Czekam na 31 rozdział oby był dłuższy

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisz szybko bo wciągnęło mnie i jest coraz ciekawiej! A rozdział za krótki ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. A więc, nie zawieszaj bo Cię znajdę i uduszę !
    Rozdział krótki ale fajny czekam na 31

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale szybko dodałaś, i w moje urki... wspaniały prezent ;* Szkoda, że krótki ale bardzo przyjemny! Pisz szybko 31 :3

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW ! Jest kilka błędów, szkoda, iż beta nie sprawdzała... bo by ich nie było ;) A więc pisz kolejny rozdział i nie zawieszaj

    OdpowiedzUsuń
  16. O KURWA! ZAJEBISTY ROZDZIAŁ. MASZ TALENT! PISZ I NIE ZAWIESZAJ!!
    ANKA

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyno! Nie no usmiałam się tym rozdziałem! Dziękuję ! ;*
    Malwina

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale to napisalaś, i piszesz o Lucissie ! Och, aż nie mogę się doczekać 31 !

    OdpowiedzUsuń
  19. czemu taki krótki? Pisz szybciej 31 bo jestem ciekawa ich min xd

    OdpowiedzUsuń
  20. super *-* powinien być dłuższy! xd I NIE ZAWIESZAJ!!! ;CC Twój blog jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem pod wrażeniem, masz dar kobieto... A więc rozdział krótki ale fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Robi się bardzo ciekawie. Czekam na next, więc się pośpiesz - i żadnego zawieszania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnego? Ahahha wiesz, był taki mały zakładzik ale nie wiem... to zależy też od mojego czasu na bloga...

      Usuń
  23. Cześć, tu Twoja fanka :)
    Wybacz, że komentuję dopiero teraz, ale mam poważne problemy ze zdrowiem -> zapalenie płuc. Jednakże postawiłam sobie za cel przeczytania kolejnego rozdziału i skomentowania go. Jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że bardzo mi się podobało, ale szkoda że przerwałaś w TAKIM momencie. Jest co raz lepiej i lepiej. Ale jest jeden minus. Co tak krótko? Stanowczo za krótko moja droga. Następny rozdział ma być długaśny! ;D
    A ja...Poważnie zastanawiam się nad zawieszeniem mojego bloga...
    Życzę dalszej owocnej pracy, i dużo weny.
    Pozdrawiam
    ~Rickmanicka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fanka? Ahaha spoko... wracaj do zdrowia ;* W takim momencie? Ah, normalny moment ^^ Krótko bo wtedy nie miałam weny ale 31 obiecuję, że jak na mnie bedzie dłuuugaśny :p
      TY NIE ZAWIESZASZ BLOGA... TAK DALEKO ZASZŁAŚ.... MASZ OGROMNY TALENT !

      Usuń
    2. No tak, fanka fanka :p To takie dziwne że cenie sobie Twoją ciężką pracę i uważam że masz talent ;)Ok trzymam za słowo. Dziękuję Ci bardzo, ale nie wiem czy jest to spowodowane chorobą ale mam pustkę w głowie i nie wiem jak się za to zabrać.
      Buziaki kochana ;*

      Usuń
  24. Rozdział świetny, podoba mi się... ciekawy i wciąga... ale ten moment nieciekawy :)
    Moniś

    OdpowiedzUsuń
  25. Zajebisty rozdział! Chce już 31 ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. pochłonęłam ten rozdział i mało ! kiedy 31 ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładnie. Ciekawe,o czym będzie nowe opowiadanie :)
    Pozdrawiam
    Dark.Paradise.

    OdpowiedzUsuń
  28. Heeej, jak ja mam ochotę, ochotę na zabicie cie! W takim momencie? No weź! A więc faaajny! Pisz 31 szybciutko ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny rozdział! ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny! Kiedy nn ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie zawieszaj!! Pisz dalej! Och, czekam na 31 rozdział ! SWIETNY 30 !

    OdpowiedzUsuń
  32. cud! czekam na next bo rozkręcasz się ;)

    OdpowiedzUsuń